Sjeti se moje ljubavi - part 17

835 26 2
                                    

~ Ja mirnu luku nisam imao, pored svake ja bih sidro digao. Ne može vetar jedra da mi pokrene, pored tebe pustio sam korene ~

Svanuo je i taj dan. 5. rujna. Dan kada sam ja rođena. Dan kada ću Anti reći da će postati otac. Ante me još u ponoć drmao i razbuđivao. " Prase mojee, sritan ti rođendan. Volin te najviše na svitu", govorio je ljubeći me i grleći. "Glavni poklon ćeš dobit sutra, a sad ustani i pogledaj kroz prozor", rekao je, ne znajući da je on meni najveći poklon zapravo već dao. Poslušala sam ga, a ispod prozora su stajali tamburaši i trubači i svirali mi " Sretan rođendan" i " Zbog jedne divne crne žene". To me toliko razniježilo da sam počela plakati od sreće. Neprestano sam zahvaljivala Bogu što uz sebe imam nekog kao što je Ante. Nakon što mi je čestitao, zagrlili smo se, smjestili u svoju uobičajenu " guzu u krilo" pozu za spavanje i nismo se budili do jutra. Kada sam se probudila, na krevetu me dočekala tek ubrana ružica. Ante je uletio u sobu s doručkom na pladnju. " Mojooj princezii jee danas rođendann, ja san najsritniji čovik na svitu", rekao je ljubeći me i pjevajući mi. Nakon njega su uletili moji i njegovi roditelji i čestitali mi. " Snajka, neka je najsritniji", čestitao mi je barba Boško s velikim osmjehom. Ante se pak okrenuo mojoj mami, rekao joj :" teta Nikolina, hvala Vam što ste mi rodili Saru. Volin Vas puno" i izgrlio ju. " Čekaj momak, a di sam ja u toj priči?", rekao je moj tata šaleći se. Mama se smijala od uha do uha. Meni je mobitel cijelo vrijeme vibrirao i zvonio zbog čestitki. Ustali smo, popili kavu i doručkovali. Ante je otkazao današnji trening da bude sa nama i cijeli dan smo se zezali i pričali. Navečer smo otišli u jedan restoran gdje smo imali namjeru proslaviti moj rođendan, no tamo je za mene uslijedilo još jedno od mnogobrojnih iznenađenja. Ante mi je vezao oči mojom maramom i rekao mi da me vodi negdje. Nisu mi htjeli ništa reći. Ušli smo u restoran, a ja nisam ništa vidjela. Ante me odvukao do sredine restorana i maknuo mi povez i sakrio se. Sva su svjetla bila ugašena, sve je bilo mračno. " Aj Ante ne zajebavaj me, šta spremaš", rekla sam nestrpljivo. Odjednom su se svjetla upalila, a ja sam ispred sebe vidjela sve moje prijatelje iz Hrvatske. Tamara je prva skočila na mene i izgrlila me : " Ante je sve ovo organizirao, sve nas je pozvao a mi smo morali šutiti da bude iznenađenje", rekla je. Kakav je to čovjek. Koliko je samo ljubavi u njemu. Bila sam presretna, oko mene su bili svi ljudi koji mi nešto znače u životu. Ante je, osim što je organizirao da cijela ekipa dođe, doveo i tamburaše i trubače - za koje zna da ih obožavam. Atmosfera je bila odlična, svi smo se sprdali i super smo se proveli. Filip i Luka su bili lagano pripiti, ali sve je bilo u granicama normale. Također sam primjetila moju omiljenu prijateljicu Tamaru i Luku kako flertuju. Ante i ja smo se samo pogledali. " Koliko im daješ dok ne budu skupa? Ja kažem dva tjedna", sprdao se Ante. Bilo bi nam drago da to uspije.
U jednome trenutku, kontam da je bilo par minuta prije ponoći mama me izvela van iz sale, kao da idem sa njom vani da zapali. Ja nisam pušila ali sam izašla praviti društvo iako je nešto oko toga meni smrdilo. Kada smo se vratile u salu, svi su stajali u srcu. Ante je uzeo mikrofon i puštena je pjesma " U tebe sam zaljubljen", koja je bila naša pjesma. Počeo je pričati " Pošto je danas za nas vrlo važan dan, ja bih tia iskoristit ovu priliku i napravit nešto jako lipo", rekao je i pozvao me u sredinu srceta. Počeo je pjevati tekstove naše pjesme : " Ne može vetar jedra da mi pokrene, pored tebe pustio sam korene. Saro ja ludo ludo ludo volin te". Ovaj zadnji dio je naravno sam dodao. Izvadio je kutijicu s prstenom iz džepa i kleknuo pred mene. " Saro, hoćeš li mi učiniti tu čast i biti mojon ženon? Hoćeš li se udati za mene?". Skoro sam pala u nesvjest. Svi su zašutili i gledali u nas.

To be continued...

A/N : Evo ga, novi dio je vani. Nadam se da ćete uživati čitajući, niste ni svjesni šta vam pripremam u narednim nastavcima😂❤. Uživajte i obavezno ostavite vote i komentar! Ljubi vas vaša S❤

Sjeti se moje ljubaviWhere stories live. Discover now