Sjeti se moje ljubavi- part 28

678 23 0
                                    

Kada se ekipa razišla, već je bilo oko pola 3 ujutro. Oprala sam suđe i legli smo spavati.  Probudio me je miris kave i Antino skidanje bogova kada mu je skoro iskipila. Pogledala sam na sat. Bilo je 5 do 8. Ustala sam i otišla u boravak vidjeti šta se dešava.
" Jeben ti sunce krvavo, pa i kavu san nesposoban sam spremit", mrmljao je sam za sebe i mislio kako i ja dalje spavam, a ja sam stajala u kutu boravka i pomno promatrala Antu u njegovoj avanturi.
" Ljubavi, kakve probleme ti imaš", smijala sam se ko luda.
" Hej, dobro jutro sunce. Ma ne pitaj ništa, i ova kava me odlučila zajebavat najranije ujutru".
Popili smo kavu i napravili ratni plan za taj dan. Trebali smo odvesti Maru i Katu na avion, danas su se nakon gotovo mjesec dana koliko su bile kod nas vraćale u Hrvatsku.
Bilo mi je malo žao, zavoljela sam cure i navikla sam se na njih, ali eto.
Avion im je išao u pola 12, a zračna luka nam je bila blizu tako da nismo žurili. Doručkovali smo, a ja sam pomogla curama da se spreme i pozdravila ih dok je Ante pakirao kofere u bunker. Nisam išla s njima jer je bilo prehladno i iskreno nije mi se izlazio van na hladnoću, a i užasno su me leđa boljela od veličine trbuha.
" Snajka, čuvaj mi se, i pazi mi na ovog mog brata", rekla mi je Kata dok smo se pozdravljale u hodniku zgrade.
" Ajde vas dve, neću van ja bit kriv ako zakasnite na avion", viknuo je Ante ulazeći u auto.
Kratko sam zagrlila i Maru i poželjela im ugodan let.
Oni su otišlin a ja sam se vratila u stan, obukla se i krenula čitati novi knjigu koju sam još prije par tjedana uzela u knjižari ispod našeg stana, ali nikako nisam uspjela uloviti vremena da je pročitam.
Naslov knjige je bio " Macbeth", Jo Nesboa. Obožavala sam trilere i krimiće, a ovaj naslov mi se činio dosta zanimljiv pa sam ovoj knjizi dala šansu. Uzela sam čokoladu iz ormarića u kuhinji i počela čitati.
Pročitala sam par stranica, ali sam skužila da mi koncentracija pada i da od mog čitanja neće biti ništa pa sam odustala. Misli su mi lutale negdje drugdje.
Razmišljala sam o tome kako sam curama zavidjela što lete. Ja sam obožavala aerodrome i miris novih mjesta, a sam mi je još kao maloj bio biti stjuardesa Fly Emiratesa. Od malena sam stalno putovala i to je ono što mi je najviše falilo u trudnoći. Naime, kako je moja trudnoća bila rizična, doktori su mi zabranili čak i najkraći let avionom. Jedva sam čekala da rodim i da bebice malo porastu i stasaju dovoljno da možemo svi zajedno odletjeti negdje po prvi put kao obitelj.
Nakon nekih sat vremena, Ante je ispratio sestre, pričekao da bude siguran da su sretno poletjele i vratio sa aerodroma.
" O fala isusu, malo mira. Napokon smo sami", rekao je s olakšanjem i zagrlio me s leđa.
" A ja sam mislila da ti je drago što su ti sestre tu haha", smijala sam se.
" Pa je, da, ali onda ne mogu napraviti ovo", nasmijao se i krenuo me ljubiti.
" A tako, mangupe jedan..."

Sjeti se moje ljubaviWhere stories live. Discover now