3

246 25 0
                                    

Lepas 30 minit tunggu si hanny tu akhirnya siap jugak. Kalau dh nama perempuan tu semua lambat hahaha joke ii.

Hanny pkai seluar skinny dgn sweatshirt warna hitam dan kasut adidas.

Kuanlin pkai sama mcm hanny kebetulan sbb masa hanny bersiap dia lupa yg kuanlin pkai sweatshirt warna hitam jugak.

"eh hanny baju kita sama la" kata kuanlin.

"eh haah la jap nk gi tukar." tngh nk buang kasut balik.

"eh tkyah ii biar je baru sweet hahahaha" smbil senyum.

Skip.

Kami sampai dekat mall pukul 4.15 petang. Mak ai ramai gila orang.

Kuanlin parking kereta dekat dgn pintu masuk so senang nk jalan dan kebetulan ada parking yg dekat.

Disebabkan ramai so kuanlin pegang tangan hanny supaya tkhilang. Perasaan hanny time tu seronok + malu=blushing?

Mall.

Kuanlin masih pegang tangan hanny takut nanti budak tu hilang biasala kuanlin dh jadi over protective hahah.

Hanny mengajak kuanlin ke Starbucks kerana dia haus. Guess what dia ternampak sungwoon dgn gf dia tngh dating tapi nampak hanny nampak muka si sungwoon tu masam je.

-HANNY POV-

Tengah aku usya si cloud tu dating si galah ni tanya aku.

"hanny kau nk minum apa?"

"apa ii ja aku tkkesah"

"nae" sign okey

Aku sambung usya si cloud tu ttiba dia perasan. Malu aku weh kantoi usya org date. Aku alihkan perhatian aku kat luar memandangkan tempat yang aku duduk tu dekat tepi tingkap.

Lepas 5 minit kuanlin datang dgn air yang dipesan. Aku menyedut air yg dibeli oleh kuanlin dan mata aku masih tertumpu dekat sungwoon.

Kuanlin perasan yang aku usya sungwoon terus dia mulakan perbualan.

"hanny kau dh ade boyfriend belum ?

Aku tersedak.

" belum knpa? "

" tkde saja tanya. Jom gi jalan ii tengok wayang ke?

"ok on jom"!

-KUANLIN POV-

Aku ajak si hanny tu gi tempat lain sebab aku tknak dia usya si sungwoon tu. Knpa? Sebab apa? Aku jeles eh?

Ya mmg aku jeles. Omelku dalam hati.

Aku nmpak hanny ni bukan makin excited bila aku ajak tngk wayang. Mungkin dia suka tngk wayang.

"hanny kau nk tngk cita apa?"

" the conjuring?" sambil tngk papan yg ada dekat wayang tu.

"ok boleh kau tktakut ke?"

"tak" balas dia dgn selamba.

Aku beratur untuk beli tiket lepas 10 minit menunggu akhirnya giliran aku.
Aku membeli 2 tiket wayang cerita conjuring ye la 2 je sapa lgi yg aku nk belikan tkkan untuk valak kot hahaha.

End pov.

Selepas kuanlin beli tiket dan sementara menunggu hanny membeli popcorn untuk makan nanti masa tngok movie. Tkde popcorn tkfun. Lepas kuanlin tunggu hanny beli popcorn akhirnya si hanny bunny pun berdiri depan kuanlin.

Dia menyuruh kuanlin memegang popcorn tu dan dia mengambil tiket dari kuanlin. Dia mengeluarkan smartphonenya dan menangkap gambar tiket itu dan meletakkan dia story ig. Caption yg diletakkan.

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now