57

89 4 1
                                    

-YOORI POV -

Sekarang hidup aku dalam rumah tu ada kuanlin aku dgn baby aku je hanny aku layan mcm hamba aku.

Setiap kali dia balik rumah aku akan suruh dia masak dan buat kerja rumah. Mmg patut dilayan mcm maid daripada layan mcm fashion designer.

Aku mula rasa bahagia bila kuanlin tklayan kyungmin dan beri tumpuan pada aku. Perasaan benci terhadap hanny makin menebal.

Sikit pun aku tkrasa kesian bila hanny dimaki dan didera.

End pov

-HANNY POV-

Aku yg mula hidup dalam keadaan seperti hamba mereka. Aku benci perasaan ni aku benci kuanlin menyesal aku bagi dia peluang dulu.

Kalau aku tahu benda ni akan jadi aku tkkan bagi dia peluang walau dia menangis air mata darah sekali pun aku tkkan bagi dia peluang

Tapi skrg?

Semuanya dah jadi perasaan menyesal tu masih tersemat dalam diri aku. Kalau boleh diundurkan masa kembali nak je aku terlibat dalam kemalangan dgn hoseok dahulu.

Skrg aku hanya ada kyungmin satu ii nya pewaris aku. Lgipon kuanlin dah layan aku mcm hamba dia malah kyungmin dia abaikan

Jungkook dan yg lain ii pula mcm bapa kepada kyungmin selalu beri kasih sayang pada kyungmin smpai tktahu mcm mna nak berterima kasih dekt dorg.

Perasaan cinta aku dkt kuanlin makin hari makin berkurang hanya disebabkan sorg perempuan yg dtg utk hancurkan rumah tangga aku.

Aku tkmengalah dan aku akan cuba utk lawan yoori demi hak aku dan kyungmin. Tiga perkataan yg tersemat dalam diri aku

Aku benci yoori

End pov

.
.
.
.
Skip
.
.
.
.

Kuanlin yg kena layan telatah yoori seperti mengidam, mengada dan simptom ii lain bagi ibu mengandung itu dgn hati yg penuh sabar.

Ada juga kuanlin tak layan karenah dia terus merajuk utk elakkan dia merajuk kuanlin terpaksa juga mengikut kehendak yoori.

Telefon kuanlin berbunyi nama yg tertera di situ adalah yoori cepat ii dia angkat panggilan tersebut.

Hello

Awak balik awal boleh?

Boleh

Okay saya tunggu.

Okay

Panggilan ditamatkan oleh kuanlin sendiri.

...............

Harini hanny ambil cuti kerana tidak terlalu sihat. Baru sahaja mahu terlelap dia diganggu oleh seorang manusia siapa lgi kalau bukan yoori tak habis ii nk mengacau hidup org.

Yoori masuk ke dalam bilik hanny.

"perempuan aku nk kau kemas rumah" arah yoori

"aku tknak aku penat tksihat"

"kau nk ku bgitau dekat kuanlin?" ugut yoori

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now