14

118 4 0
                                    

Hari yg dinanti ii kan oleh hanbin, kuanlin dan rakan ii mereka ialah hari pertama mereka menjejak kaki di universiti. Mereka daftarkan diri mereka di kaunter pendaftaran yg disediakan oleh pihak u tersbut.

Kuanlin, daniel dan dk mengambil jurusan kedoktoran manakala sungwoon dan hanbin mengambil jurusan music.Harini hari pertama jadi tkde kelas lagi. Esok baru ada.

.................

-HANNY POV-

Hanny still risau pasal kuanlin takut ii dia cari lain.

Awak!

Linlin🐣❤️
Yee
Kenapa?

Esok kelas pukul brpa?

Linlin🐣❤️
Pagi
Pukul 10
Kenapa?

Saja tnya
Habis kelas pukul brpa?

Linlin 🐣❤️
Pukul 12

Okayy

Kuanlin dah start kelas skrg ni lpstu msti dh jarang date dgn dia... Eomma tolong anakmu ini huaaaa.

Ya tuhan cepat la habis alam persekolahan seya sudah busan hahaha. Nnti dh masuk u sibuk nk masuk sklh balik. Student life - _-

Sapa dak ii ambik pt3 thun ni mari la kita pecah kepala beramai ii huhui.

..................

Jam menunjukkan 7 pagi hanny sudah pun bangun entah mimpi apa yg bngun awal harini.

Dia mandi ii dan turun ke bawah katanya nak jog. Okay la tuu sekurang ii nya tkmembela lemak yg tersemat di dalam tubuh badan ni.

7.30 dia masih lagi berjog di persisiran sungai han. Ramai juga yg jog takut gemuk la tu heks. 💩

-HANNY POV-

Aku bersiap ii nak pergi jog tah kenapa mood baik harini nak jog. Aku smpai di sungai han dan start jog mengijut track yg disediakan oleh pihak berkuasa.

Sebelum jog aku kena pastikan yg aku buat reganggan (?) takut nnti injured siapa nk angkat nak pimpin aku? Bagitahu aku!

Siap buat warm up aku terus jog mengikut track. Tngh syok jog terjumpa jay dgn yunhyeong . Diaorg jog disebelah aku.

"hanny! Mimpi apa woi jog ni?" tnya yunhyeong .

"saje je bosan duduk rumah lpstu berat aku naik sial weh" balas ku

"tak nmpk pun kau gemok kurus mcm ikan bilis adala ataupun ikan kering ha" kata jay.

Pada mulanya aku marah tpi aku simpn sbb dia nak kata aku kurus so aku just gelak.

"ha korang bila masuk kolej?" tnya ku

"kejap lgi pukul 11" kata jay

"ouh" balasku

Kami berhenti di sebuah bangku dan duduk. Yunhyeong bngun cakap dia nk beli air so tinggal aku dgn tae alien ni aje.

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now