60

121 5 1
                                    

Skip lagiii kalini yoori dah 9 bulan tunggu masa je nak keluar hohoho.

................

Yoori tngh pack barang ii dia utk pergi hospital maklum la dah nak lahirkan anak kuanlin katanya.

Hanny tngh sibuk masak dekat dapur tpi yoori ni sibuk je kacau. Kejadian yg sama berlaku dekat hanny.

Yoori ambil pisau dan toreh tangan dia masa tu kuanlin ada dekat rumah. Automatik yoori menjerit bila dia toreh tangan dia sendiri.

Kuanlin dgn keadaan tergopoh gapah turun ke dapur utk tngk apa benda yg yoori ni jerit ii..

Hanny kena marah dgn kuanlin even tu bukan salah hanny salah yoori sendiri. Dah nk beranak pun still buat jahat dgn org.

Kuanlin mula geram dia tarik rambut hanny menyebabkan hanny mengerang kesakitan. Sekali lgi buat perkara yg sama tpi kalini dia tkbagi kena dinding tpi dia tolak kepala hanny hingga terkena bucu meja.

Kebetulan hanbin yg baru sampai nak hantar kyungmin sbb hanny suruh nmpk kejadian tersebut..

Kuanlin keluar rumah dan bawa yoori pergi hospital sbb esok due yoori alang ii dia nak rawat skli tangan yoori tu.

Hanbin nmpk kuanlin bawa yoori keluar dari rumah dia tknak cakap apa ii lgi yg penting skrg dia nak selamatkan adik dia dulu.

Terus dia bawa hanny ke hospital yg tmpat hyejin dan yoongi bekerja.

Smpai di hospital hanbin bawa hanny ke tmpat kecemasan. Lepas dah nurse yg bertugas bawa hanny ke dalam utk diperiksa.

Hanbin pergi cari parking. Dah jumpa parking dia keluar bersama kyungmin dan tunggu ditmpat hanny dirawat.

Sementara menunggu hanbin call jungkook utk dtg. 10 minit menunggu jungkook dtg dgn yg lain termasuk wannaone dan bts

"hyung mcm mna boleh jadi mcm ni?" tnya jungkook

"hyung tktahu tdi hyung pergi rumah dorg sbb nk hantar kyungmin lpstu hyung nmpk kuanlin dgn yoori keluar tangan yoori berbalut tpi nmpk darah dekat lengan kiri dia. Hyung masuk rumah tngk hanny terlantar dekat lantai darah penuh" terang hanbin

Jungkook dah mengumpal tangan dia menjadi penumbuk.

"aku tahu ni semua kerja yoori" kata jungkook

"sebab?" soal daniel

"kau tkingt dulu? Masa hanny masuk wad tu pon sebab kuanlin buat dan kerja yoori"

Sorg doktor keluar dari tmpat hanny di rawat automatic semua diam dan dgar apa yg doktor tu nk cakap.

"hyejin, hanny mcm mna?"

"dia mungkin akan koma dalam dua tiga hari keadaan dia pun tkstabil sepenuhnya sebab hentakan dekat kepala dia pon agak kuat aku harap kita semua bersabar. Kami akan pindahkan pesakit ke wad vip ditingkat 7 bilik 510" kata hyejin panjang lebar.

"terima kasih" ucap mereka

Hyejin hanya senyum.

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now