50

100 4 1
                                    

Kuanlin yg masih serabut fikir pasal yoori tu tkhabis ii hanny dgn kyungmin pun dia dh jarang layan. Bila hanny tnya kenapa tknak jwb dia cakap tkde apa serabut pasal kerja.

Harini dah cukup hanny pantang lepasni dia dh boleh masuk kerja dah boleh lukis ii baju balik.

-HANNY POV -

Disebabkan hari ni last aku pantang aku punya bahagia ucap bye dekat makanan pantang aku bukan main lgi.

Tak sabar nk makan semua benda yg org buat aku terliur dulu ilek sis duit ada kita boleh beli kalau tkde duit tu lain macam.

Saya kim hanny eh lai hanny eh peliknya tkkesah la apa pun mengisytiharkan bahawa harini saya last makan makanan yg tksedap ni.

Sedar la hanny bahawa ramai lagi manusia yg bertarung nyawa yg tkmakan kita dikira bersyukur ada makanan dan negara yg aman damai even malaysia pnas nak mati. Malaysia je korea sejuk.

Deep? Ehek ilek sis jgn sentap ii

Maap termerapu sebenarnya nk tmbah words je.

Aku capai telefon yg berada didepan aku dan dail no jungkook. Kalau aku call kuanlin ada dia nk layan?

Hello gigi renab

Apa bahalol

Esok aku dh boleh makan makanan yg aku nak jadi kau borong la bnyk ii aku nak makan dah lama aku kempunan ni kook ehek bantula kawanmu yg dalam kesusahan ni kook.

Pape je la kau nak apa esok aku beli semua benda aku beli baik aku kawin dgn kau je

Kau nk ke kawin dgn aku?

Kalau kau tkkawin dgn kuanlin aku dh jadi suami kau yg sah hingga ke akhir hayat.

Udah aku lapar oden esok beli aku oden ok

Oden je?

Haah

Baik buat sendiri

Tkboleh weh aku lapar oden dekat kedai makcik senah tu tolong beli wehhhhhh tengkiu kook ai hate u

Dah la suruh aku beli lpstu benci aku dasar-

Tak sempat dia nak habiskan aku dah tutup call dia bahagia jugak kalau aku kawin dgn kook tpi buat mcm mna jodoh aku dgn tiang elektrik.

#mohontabahhanny2k19

End pov

-JUNGKOOK POV-

Aku punya bahagia tngk fav drama ttiba ada satu mahluk tuhan yg call aku siapa lagi kalau bukan anak kim adik hanbin yg acah gojes k.

Hello gigi renab

Apa bahalol

Esok aku dh boleh makan makanan yg aku nak jadi kau borong la bnyk ii aku nak makan dah lama aku kempunan ni kook ehek bantula kawanmu yg dalam kesusahan ni kook.

Pape je la kau nak apa esok aku beli semua benda aku beli baik aku kawin dgn kau je

Kau nk ke kawin dgn aku?

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now