Aku masuk ke dalam rumah dan menjalankan aktiviti harian aku. Omma dan appa nk balik lgi 5 hari. Hati aku masih rasa tksedap hati.
Aku mandi dan lelapkan mata aku untuk menghilangkan rasa gelisah di hati. Aku terjaga disebabkan hanbin mengetuk pintu bilik aku.
"hanny bangun jom pegi makan" sambil goncangkan badan aku.
Aku hanya mengangguk dan berjalan masuk ke dalam toilet.
Aku mengenakan seluar skinny hitam dan hoodie putih. Kami keluar ke restoran yg berdekatan dan makan. Sambil makan aku berkata kepada hanbin
"oppa hanny rasa tksedap hati la dari pgi tadi lgi"
"ouh kenapa?"
"entah la hanny takut ada bnda nak jadi" muka aku panic
"tkde apa la perasaan je kot dah makan ok" sambil menyerabutkan rambut aku.
Aku dan hanbin balik ke rumah. Aku duduk di depan tv dan menonton tv harini cerita semua tkbest. Aku mengajak hanbin tngk movie yg kami telah record.
Kmi menonton cerita fast and furious 8. Jam menunjukkan pukul 10 malam aku dan hanbin masuk ke dalam bilik dan tidur.
S
K
I
PSampai di sekolah aku duduk di kerusi aku dan dapat rasakan hati aku masih tksedap. Aku menoleh kebelakang dan memandang hyejin dan jungkook dengan muka yg tkbermaya.
Aku memberitahu mereka yg hati aku tksedap mereka menyuruh aku untuk tak layan perasaan tu.
Rehat
Siap makan aku menuju ke locker aku untuk mengambil barang bersama hyejin.
Aku
Nampak
Kuanlin dan Irene
Tengah
Kiss
Automatic air mata aku mengalir. Patut la semalam tkchat aku, hrini tak rehat dengan aku rupanya bergatal dengan si irene ni.
Aku berjalan ke arah kantin dan mengambil barang yg aku tertinggal di situ dan terus pergi dari situ. Seseorang tarik tangan aku ianya daniel
"hanny knpa mata, hidung, muka merah? Kau nangis eh?"
Aku hanya mendiamkan diri. Hyejin memberi isyarat supaya diam dan jgn tnya apa ii soalan.
Aku nmpk susuk tubuh kuanlin depan aku. Aku menolak badan kuanlin dan pergi dari situ dengan hyejin jungkook mengejar kami.
Aku masuk ke dalam kelas dan membasuh muka. Aku nk masuk ke dalam kelas jisoo melanggar bahu aku.
"woi apa main langgar ii ni!!"
"s..s..sorry h..hanny"
Baru kau tahu perangai aku ha kan dan gagap padan muka
Aku meninggal kan dia di situ dan masuk ke dalam kelas.
Aku masuk ke dalam kelas dan aku nmpk kuanlin duduk di tempat aku. Aku masuk ke dalam kelas dan duduk disebelah jungkook.
"awak kenapa ni?"
"tah" aku terus menyumbat earphone dalam telinga dan menekup muka aku di meja.
Irene masuk ke dalam kelas lagi panas hati aku. Dia menegur kuanlin.
"baby thanks sbb tadi kiss i"
"kiss kepala hotak kau, kau yg kiss aku dulu tadi"
Aku keluar dari kelas dan naik ke rooftop.