5

212 13 0
                                    

Selepas sungwoon menceritakan tentang kenapa mereka putus, hubungan sungwoon dan hanny makin hari makin rapat. Kuanlin yg masih menunggu jawapan hanny mula hilang sabar bila melihat gelagat dua org itu.

-HANNY POV-

Hubungan aku dengan sungwoon makin hari makin rapat. Aku dapat lihat muka kuanlin berubah setiap kali melihat aku bersama sungwoon.

"hanny, awk masih perlukan masa ke?" tanya kuanlin

"saya rasa saya perlukan sikit lgi masa untuk fikir" kataku

"okey, tpi kenapa awak makin hari makin rapat dengan sungwoon?" kuanlin mengeluh

"s..s..saya kawan je dengan sungwoon tklebih dri tu awak jgn risau eh" kataku sambil memegang bahu kuanlin.

Kuanlin hanya mengeluh.

Apa aku buat ni aku sayang kuanlin dan sungwoon dalam satu masa.

S
K
I
P

Rumah.

Aku masuk ke dalam bilik hanbin.

"oppa, hanny sayang kuanlin tpi sungwoon pon hanny sayang mcm mna ni?"

"siapa yg minta couple dgn kau?"

"kuanlin"

"ha dah tuu terima je la kuanlin yg kau hegeh nk dekat sungwoon dh knpa😂"

Aku hanya mengeluh dan keluar dari bilik dia. Aku turun ke bawah dan memasak sesuatu untuk makan.

Siap makan aku keluar ke taman. Semasa aku di taman aku ternampak susuk tubuh yg aku kenali iaitu 'sungwoon'. Sungwoon tngh duduk sebelah yeoja dan yeoja tu mcm aku kenal. Yes itu park hyujin aka senior aku. Tpi apa diaorg buat dekat sini dating ke?

Aku nmpk sungwoon kiss pipi hyujin. Aku rasa diaorg cpl.

2 minggu kemudian...

Hubungan aku dengan sungwoon makin hari makin renggang dia asyik nk lari dri aku. Hubungan aku dengan kuanlin pun makin hari makin baik.

Aku pergi berjumpa dengan sungwoon.

"weh kau asal mcm nak larikan diri dari aku?"

"m..m..mana ada la"

"kau tkyah tipu aku la weh, kau sbnarnya dah couple dengan hyujin kan?"

"haah sorry hanny" muka bersalah sungwoon

"ouh tkpe longlast!"

"thank you"

Sungwoon berlalu pergi

"Hm sungwoon dah ada yeochingu aku bila nak ada namchingu" kataku perlahan

"kau terima je la aku sblum org lain kebas"

Aku terkejut

"kau masih sayangkan aku?" tanyaku

"mesti la sayang. Skli lagi aku tnya kau nk jadi yeochingu aku tak"

Aku hanya mengangguk dan tersenyum.

Kuanlin terus kiss pipi kiri aku.

Disebalik aku bahagia ada yg memerhati dengan hati yg busuk.

S
K
I
P

Kringg..

Loceng bunyi tanda waktu pulang. Kuanlin suruh aku balik dengan dia jadi aku tunggu dia di pagar sekolah. Tengan syok ii aku tunggu si tiang electric tu smpai sekumpulan yeoja datang dekat aku aka fans kuanlin.

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now