Beberapa minggu kemudian......
Hanny dah start sklh balik. Dia bangun awal harini sbb hrini first day sch utk thun baru kan. Dia bngun siap ii.
Hanny turun ke dapur dah nmpk eomma tngh buat sarapan mcm biasa tugas seorang isteri dengan ibu kan. Tahun ni hanny pergi sekolah sorg ii hanbin dh tkde '(
Hanny duduk di kerusi yg ada di meja makan itu sambil memerhati gerak geri eommanya yg sedang siapkan sarapan. Appa masuk dapur utk sarapan. Harini dia tak kerja katanya cuti lagi.
Siap sarapan appa bagi tahu yg dia tkboleh hntar hanny terpaksa kejutkan hanbin suruh hantar dia. Nasib dia dh bngun kalau tak kena tunggu dia bngun, mandi lagi lmbat!
Hanny tunggu di luar rumah sambil menilik jam tangan yg berada di tangannya itu. Jam dah menunjukkan 7.20. Hanny segera menguatkan suaranya supaya hanbin dengar.
Hanbin keluar tergopoh gapah. Dia terus start kereta yg ter parking di bawah garaj itu.
Setelah 5 minit dia smpai di sekolah. Dia melambai ke arah hanbin dan menyuruh dia ambilnya waktu sekolah tamat memandangkan hanbin tkde kelas harini.
Dia hnya mengangguk dan menguap. Dia terus memandu pulang ke rumah. Hanny masuk dalam sekolah dengan keadaan yg tk terlalu bahagia tk terlalu sedih. Tkpe dia still ada irene,hyejin dan jungkook
Hanny terus masuk dalam kelas dia lepas tngk nama yg berada di papan kenyataan. Nasib dia kelas dengan mereka bertiga.
-HANNY POV -
Aku masuk dalam kelas dan ambil tempat yg berada di tengah. Aku dh jaga tempat utk 3 ekor monyet tu.
Tk lama lepastu hyejin masuk dalam kelas. Aku tunjukkam tempat yg aku dh jagakan utk dia tadi. Kami tk peluk pon srs cliche mcm dh lama tkjumpa tpi slalu je jumpa. Sampai kdg ii aku rasa muak tngk muka dia.
Jungkook masuk dalam kelas dengan muka cemberut. Aku dh tahu kenapa dia msti nk cuti lgi. Aku tunjukkan tempat dia yg aku jaga.
"Oh ya aku terlupa pasal bangtan diaorg cakap diaorg masuk sklh ni kan?" tnyaku pada jungkook.
"haah"
"mana diaorg?" tnya hyejin
"pejabat tngh lapor diri"
Aku hnya membulatkan mulut aku.
Irene masuk dalam kelas dengan senyuman yg lebar. Kami semua senyum balikk ke arah dia. Aku tunjukkan meja yg aku jaga. K complete!
S
K
I
PDalam kelas
Aku duduk di tempat aku. Cikgu masuk kelas bersama dua org budak baru.
"good morning sir" kata kami semua sbb tkde ketua kelas lgi wuu.
"k morning. Okay harini kita ada budak baru so sila behave ok?" kata cikgu hoojin
"ok kamu berdua kenalkan diri kamu." arah cikgu hoojin
"annyeonghaseyo kim taehyung imnida" kata taehyung smbil tundukkan badannya.
"annyeonghaseyo park jimin imnida" kata jimin smbil bongkokkan badannya.
"kamu berdua sila ambil tempat di sebelahh jungkook. Kamu kenal jungkook kan?" tnya cikgu
Mereka hnya mengangguk dan duduk di sebelah jungkook dan dibelakang aku.
Sekolah berjalan dengan lancar.
S
K
I
PKringgggggg....
Loceng sekolah bunyi tanda waktu rehat. Aku kemas barang ii aku yg berada di atas meja dan berdiri. Aku pusing ke belakang utk ajak diaorg rehat.