Hanny dh bergerak pulang ke rumah walaupun masih awal tpi tah dia tkde mood nk keluar lepak ii.
Hyejin mcm biasa date je memanjang dgn si jimin tu. Jungkook dgn yg lain ii ada dekat office. Taehyung dh busy sbb ada kes baru nk kena siasat.
Jungkook tngh fikir kan plan yg dicadangkan haritu. Patut ke dia buat tkrasa mcm nnti dia akan jatuh cinta balik ?
Dilema!
Namjoon dah sibuk balik dgn kes ii yg dia nk kena buka dekat mahkamah. Sungwoon hanbin yoongi dh sibuk dgn music nak compose lagu lagi mcm ii hidup.
-KUANLIN POV -
Aku ingt balik apa yg aku buat dulu dekat hanny srs aku rasa aku manusia paling rugi dalam dunia.
Aku sanggup curang dgn dia even dia sendiri tkpernah curang blkg aku haih pabo kuanlin!
Tkpa aku akan pastikan hanny bagi aku peluang kedua. Okay misi memikat hati kim hanny! Let's go!
Aku harap aku tkkan sia ii kan peluang kedua tu nnti. Kuanlin fighting!
Aku bagi kata ii semangat dekat diri sendiri memandangkan aku dekat office. Siapa ja yg nak ada dgn aku wktu kerja mcm ni.
Telefon aku berdering lahai siapa pulak yg telefon time tngh bahagia nk buat kerja ni?!
'vernon🦍'
Pehal?
Rindu
Nk mati?
Halah melawak je pun ni ha barang kau tertinggal aku ada dekat depan office kau ni ha
Ha masuk je la
Okay
Eleh nk bgitau tu je pun cm tkpernah dtg je office ni.
Tak smpai 5 minit bunyi ketukan pintu nmpk si muka vernon depan pintu mcm nk pijak je lahai hahaha😂
"ayyyy bro" sapa vernon
"yee ha mana barang aku?"
"tkde aku tipu je"
"harey hengko!"
"ilek bang jgn marah ii"
"woi makan jom" ajak Vernon
"jom kau belanja"
"harap je kaya makan pun org kena blnja" kata vernon perlahan
"aku dengar benon"
Aku masuk dalam kereta vernon malas nak naik kereta sendiri jimat duit sikit kalau naik kereta vernon ni tkyah isi minyak.
End pov
Jungkook yg berada di tmpat penyimpanan abu hoseok itu bersama ii dgn jimin dan taehyung.
"hyung kitaorg dtg ni" kata taehyung
"hyung kau bahagia tak kat sana? Kalau dh bahagia tu jgn la lupa kmi yg dekat sini" ujar jimin
Masing ii ketawa hambar.
"sejujurnya kami semua rindu kau, lawak kau semua bnda yg pernah kita buat sama ii" kata taehyung