Kandungan hanny dah masuk 5 bulan alahan seperti muntah ii tkleh bau tu ini dah hilang tpi kdg ii ada jugak. Skrg dia tngh mengidam.
Hampir setiap hari dia menyuruh kuanlin membeli itu ini alasannya baby yg nak
Ada hari ii tertentu yg kuanlin lupa beli hanny merajuk. Emosi ibu mengandungkan tkstabil kdg ii bongok kdg ii gila lahai.
Kandungan hyejin dah masuk 6 bulan jadi nnti anak mereka akan lahir pada tahun yg sama tapi bulan yg berbeza.
Jimin yg sentiasa memantau keadaan hyejin selalu melayan karenah isterinya. Yela wife kot buat kata wife dia lari karang ha susah pulak.
Hubungan persahabatan mereka masih lagi kukuh. Sekarang masing ii tngh mencari teman hidup. Hanbin dah jumpa alhamdulillah hanny akan dpt anak buah tklama lagi.
Yoongi mcm biasa busy dgn kerja ii di hospital. Taehyung yg kerap ii berada dibalai utk menyiasat kes langgar lari yg berlaku di seoul itu.
Wahai army mari la ambil jungkook sian dia tak de pasangan lagi. Kalau tknak sya nak!
-HANNY POV -
Harini aku mengidam nak makan kek coklat jadi aku keluar dgn hyejin alang ii dia nak lunch tu.
Aku dh minta izin kuanlin awal ii lagi nasib dia bagi kalau tkbagi ketuk kepala dia berjemaah.
Aku pergi hospital nak ambil anak hwang tu lunch! Chocolate cake wait for meh!
Weh aku yg tulis ni kebulur kek coklat em tkguna nk kena beli ni. Coklat leleh pulak ok dah terliur.
Aku call hyejin suruh dia dtg dekat tmpat aku parking kereta ni. Malas nak berjalan masuk.
5 minit aku tunggu dia akhirnya smpai. Dia terus masuk dalam perut kereta aku. Terus aku memecut ke kedai bakery yg paling sedap.
Nasib si hyejin ni nak melayan karenah aku. Saya sayang anda beyefyef❤️
Jimin pon bagus bagi aku pinjam bini dia kejap. Ala aku tkbwk lari bini dia punya la aku pun pregnant nak bwk lari org tkpasal terkeluar dekat sini..
Lepas dah telan kek coklat tadi. Aku hantar hyejin balik ke hospital aku lepak la kejap dekat sana. Bosan la duduk dekat rumah.
Hyejin pun cakap dia tkbnyk kerja sngat pon so boleh la kan kalau aku menyemak dekat hospital ni?
Hoseok aku baru melawat dia minggu lepas. Terubat sikit rindu aku dekat dia. Aku harap dia bahagia dekat sana jumpa bidadari yg lawa ii.
Selalu juga dia masuk dalam mimpi aku. Ni mesti rindu sbb tu dtg dalam mimpi org. Setiap mimpi yg hoseok ada aku tk cerita dekat kuanlin.
Nak dia jeles? Mengamuk tak tentu pasal? Mohon dihindari. Mati aku dikerjakan nnti. Haritu bergaduh besar juga sebab aku minta dia belikan makanan tpi dia lupa lpstu aku marah dia ye time tu dia serabut mood aku tkelok.
Dia tengking aku for the first time dia tengking aku. Tpi lepastu dia pujuk aku balik pandai ambik hati betul.
Harap anak aku tkde perangai mcm tu hahaha. Ngutuk suami sendiri tkpe kan?
.
.
.
.
.
Skip
.
.
.
.
.Seperti biasa aku akan tunggu kuanlin balik tapi skrg dh pukul 9 dia tak balik lagi. Aku mula risau nombor dia aku dail tapi tak diangkat. Bertambah perasaan risau tu dalam diri aku.
9.30 malam dengar enjin kereta diluar rumah. Ha balik pun bagus. Aku buka pintu utk dia tngk keadaan dia mabuk. Kelihatan seorang perempuan berada disebelah dia ha elok dua ii mabuk.