Semua dh siap kemas barang. Skrg tngh tunggu bas smpai je. 10 minit tunggu akhirnya bas smpai dekat tmpat yg kmi tunggu tu. Fc tu pon naik bas skli dengan kami semua.
Hanny dan yg lain ii duduk di bahagian blkg. Senang nk gosip buat kerja jahat.
Hanny duduk di sebelah hyejin. Dia keluarkan smartphone yg berada di poket seluar dia. Terus dia dail no eommanya.
Hanbin suruh hanny yg call sbb dia malas nk habiskan kredit dia. Wth bro facepalm sikit.
Lepas dh bagitahu diaorg dh bertolak. Hyejin dh keluarkan makanan yg dia bwk utk hilang rasa pening dia.
Apa lagi semua berpesta dekat blkg. Semua dh tidur mcm kena tembak. Jungkook, hoseok, yoongi, jimin, taehyung tngh main game.
Hyejin, sungwoon, daniel makan seokjin dgn namjoon dgar lagu, hanbin, jay tidur. Kuanlin dgar lagu hyori tngh gedik ii nak curi perhatian kuanlin tpi sygnya kuanlin tklayan. Muehehehe.
Lepas 45 minit bas jalan bas dh sunyi mcm tkde org. Yg mana main game, makan dgar lagu semua tadi dh tidur termasuk la hanny. Penat sangat
Setelah 1 jam 15 minit tidur. Kami dikejutkan oleh cikgu sbb dh smpai. Semua dh turun bas dn ambil beg dalam perut bas. Hoseok tolong ambil beg hanny sbb tangan dia tk sembuh sepenuhnya lagi.
Kelihatan semua muka mcm nak makan org sbb kacau tidur. Sabar ya semua nnti dh balik rumah tidur la puas ii.
-KUANLIN POV-
Aku turun dari bas dan nmpk hanny dengan kawan ii dia hyoru aku tinggal blkg lantak dia la aku dh kejut tadi tk bangun ii siapa suruh.
Aku tngk tangan hanny yg berbalut terbit rasa kesian dekat dia dgn luka dekat lutut hritu tklega sepenuhnya lagi. Tmbah dengan tangan terseliuh.
Tngh sibuk usya hanny hyori panggil aku. Merajuk la tu kesah pulak aku hahaha.
Aku toleh ke arah dia muka dia dh mcm itik muncung mulut tu haih aku tarik buat penyidai baju baru tau. Nasib la awek siapa ni?.
Dia jalan ke arah aku, aku tunggu dia. Dia hentak ii kaki dia mcm budak ii
"hey kenapa?" tnyaku
"awk tinggal saya knpa?" soal dia
"saya nak ambil beg awak la nnti awak tkpayah angkat dah." jwbku
Dia mula tersnyum.
Hanny pon tkmengada mcm ni izinkan aku sembelih dia buat gulai.
Ttiba hanny ni kenapa? Kata dh move on menyesal tkguna dia pon dh ada hoseok. Tpi aku tkkan mengalah demi satu kejadian yg lepas.
Aku tahu hanny masih sayang dekat aku. Sabar ni baru putus cinta belum lagi yg lain ii wait and see.
End pov
-HANNY POV-
Aku dgn hanbin dah balik rumah. Tadi masa masuk je dalam kereta eomma nmpk lutut aku berbalut tangan aku berbalut.
Eomma siasat aku mcm polis ya tuhan tnya tu la ini la. Hanbin kena marah sbb tkjaga aku hahaha. Hanbin tak layan pun eomma dia penat sngt ngantuk. Bantal dengan katil dekat rumah tu dok panggil.
Smpai rumah kami dua terus masuk dalam bilik. Eomma hanya menggelengkan kepala dia. Ya tuhan rindunya bantal katil.
Kat snaa tidur atas tanah sakit badan weh hahaha. Disebabkan aku malas lagi nak mandi moh ler kita tidur. Aku nk lelapkan mata aku ada call masuk.
Hoseok🌺❤️
Nasib sayang haih. Aku terus angkat call tu.
Hello?