41

86 4 0
                                    

Harini merupakan hari bahagia bagi kedua ii pasangan itu. Mereka semua dh bersiap sedia hanny masih berada dalam bilik di dalam hotel bersiap. Hyejin yg berada disisi dia memberi semangat mcm mana hanny bagi semangat masa hyejin kawin dulu.

Dalam bilik tu juga ada jungkook, taehyung dan jimin.

"hanny aku doakan kau bahagia kalau dia buat apa ii dekat kau, cepat ii report dekat aku ok?" kata taehyung

"yah taehyung jgn buat dia takut" kata jungkook

"sokay la hanny setakat aku kawin dgn jimin ni kami bahagia tpi kadang ii tu ada la yg tersalah faham tpi cepat ii kami betulkan keadaan." kata hyejin

"cuma jgn simpan rahsia sorg ii luah dekat pasangan jgn tipu jgn curang mcm aku buat dgn hyejin. Kami ada buat janji kalau kami simpan rahsia sorg ii dia tkboleh balik rumah selama sebulan dan kena merempat tepi jalan" kata jimin

Hanny dh tergelak tngk kawan ii mangkuk ii nya.

"kook, yoori ada kacau kau lagi ke?" tnya hanny

"tkde dh bagus la dia pun dah balik new york smbung belajar" jwb jungkook

"bagus la tu tkde la org memekik depan rumah" kata taehyung

Mereka semua gelak.

Kuanlin yg berada di bilik lain tngh siap ii kan rambut dia. Rambut aset paling penting gais.

Sungwoon dan yg lain ii tngh teman dia dalam bilik tu.

"kuanlin kau jaga hanny elok ii jgn sakitkan dia jgn kongkong dia" kata sungwoon

"aku sebagai abang dia aku tknak tngk adik aku sedih aku tknak tngk adik aku menderita kau jaga dia elok ii hanny tu baik kalau ada masalah slow talk" kata hanbin.

"ye ii aku tahu la" kata kuanlin.

"okay dh siap jom" kata kuanlin lgi

.
.
.
.
.
Skip
.
.
.
.
.

Hanny berjalan atas karpet merah yg dibentang diiringi oleh tuan kim. Sampai di depan kuanlin.

Hanny berdiri dihadapan kuanlin. Tuan kim dah ambil tempat disebelah puan kim.

Apabila mereka telah disatukan tepukan gemuruh diberikan kepada dua pasangan tersebut. Mereka turun dari platform dan memeluk parents masing ii.

Mereka berjalan ke arah kawan ii yg setia menunggu dari awal majlis hingga ke penghujung.

Pelukan yg lama diberikan pada hyejin seolah ii tak berjumpa lagi hahaha.

Dah selesai majlis kami bergerak pulang ke rumah kuanlin. Tuan dan puan kim ikut serta ke rumah kuanlin.

Mereka mengambil barang ii yg dah di packing lalu dibawa ke dalam bonet kereta. Nak pindah rumah baru la katakan

Dah siap pindah barang masuk dalam bonet mereka bersalam salaman berpelukan. Hanny dan kuanlin masuk dalam perut kereta dan menuju ke arah rumah baru mereka.

Dah 10 minit berada di jalan raya akhirnya smpai di sebuah banglo yg tidak terlalu besar tpi memadai untuk 2 ke 5 org duduk.

Kuanlin parking kereta dia dekt dalam garaj yg dibina didepan pintu rumah.

Barang ii yg bawa tadi di keluarkan dari bonet lalu dibawa masuk ke dalam rumah. Terpegun melihat keadaan rumah yg bersih dilengkapi dgn sofa, meja makan, peti sejuk dan lain ii lagi.

Tangga dinaiki utk ke bilik tidur dan bilik yg lain ii lgi.

Bilik utama iaitu master bedroom di jadikan bilik tidur utk kuanlin dan hanny. Dalam rumah tu ada 4 bilik.

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now