Kuanlin menghantar aku masuk ke dalam kelas. Aku melambai ke arah kuanlin dan berjalan masuk dan mengambil tempat di sebelah hyejin.
"weh hanny tahu tak hrini ada budak baru?"
"haah aku ada dgar jugak yg ada budak baru aku harap kelas kita boleh ajak dia berkawan."
"ye la aku harap dia kelas skli dengan kita"
Cikgu suho pun masuk ke dalam kelas
"selamat pagi cikgu" kata ketua kelas
"selamat pagi cikgu" kata semua pelajar.
"okay mcm yg semua tahu hrini ada budak baru. Jungkook masuk"
Jungkook masuk
"jungkook perkenalkan diri kamu" arah cikgu suho
"annyeonghaseyo, jeon jungkook imnida" bow 90°
"nae annyeong" kata satu kelas
"okey jungkook kamu boleh ambik tempat di sebelah hyejin, hyejin angkat tangan kamu" arah cikgu
"ya saya" jawab hyejin smbil angkat tangan.
Jungkook berjalan ke arah hyejin dan duduk.
"hi hwang hyejin imnida" sambil menghulur tangan untuk bersalam.
"hi" jawab jungkook termalu ii kucing
S
K
I
PR
E
H
A
T"jungkook jom la rehat sekali dengan kami" pelawa aku.
"ha boleh jugak"
Aku, hyejin dan jungkook berjalan ke kantin memandangkan wanna one dh smpai di kantin. Aku menyapa mereka dan mereka melihat jungkook.
"hanny, sebelah kau tu sapa?" tanya jinyoung
"ouh ni budak baru, jungkook perkenalkan diri kau"
"annyeonghaseyo jeon jungkook imnida" senyum jungkook.
"nae annyeong" kata wanna one.
Satu persatu ahli wanna one memperkenalkan diri mereka.
Aku mengambil tempat di sebelah kuanlin memandangkan dia dh beli makanan untuk aku. Such a boyfriend material hahaha. Kami menikmati makanan yg dibeli.
Selesai makan kami berjalan ke tempat biasa untuk melepak sebelum masuk ke dalam kelas.
Kringggg....
Loceng bunyi menandakan waktu untuk masuk ke kelas dan sambung belajar. Kami berpisah disitu, aku hyejin dan jungkook masuk ke dalam kelas manakala wanna one masih berada disitu maklum la senior kan.
End pov
S
K
I
PDah seminggu jungkook belajar disini dan menjadi kawan baik kepada kami. Jungkook pon dah mula famous sebab apa? Sebab dia comel tpi tkboleh kalah kuanlin aku! Maaf ii
Jungkook dan hyejin sedang menunggu hanny pi depan pintu pagar memandangkan kuanlin sedang bersiap sedia untuk perlawanan bola jaring.
Disebabkan harini ada perlawanan bola jaring so tidak belajar! Bahagia eden. Jungkook, hyejin dan hanny berjalan ke gelanggang bola jaring untuk menyokong.
Hanny duduk disebelah kanan hyejin manakala jungkook disebelah kiri hyejin. Setelah beberapa minit menunggu aku ternampak kuanlin dan hanbin dalam satu pasukan aku memberi kata ii semangat melalui bahasa isyarat. Mereka tersenyum.