45

105 7 6
                                    

Hari pertama berpantang di rumah puan kim! Mcm ii benda tkboleh makan tahu la makanan yg lain tu sedap.

"Cepat ii la habiskan pantang ni" rungut hanny.

"sabar la baru sehari" pujuk kuanlin.

Kuanlin baik gais. Demi anak dia sanggup berkorban apa saja lautan api sanggup aku renangi walaupun reality kena api sikit pun mcm terbakar satu badan.

Kuanlin la yg bagi hanny makan suapkan dia. Dia ambil cuti seminggu yoori pun dia tklayan ha bagus mcm ni yg kita nak!

Layan buat apa yoori tu dah la keja kikis harta org entah dato mana lagi dia kikis pon tktahu hebat permainan anda yoori kalau kuanlin tau ni tktau la apa jadi.

Dari yoori jadi lori ha sudah lepasni viral masuk instagram. 'laikuanlin CEO syarikat lai telah mengubah manusia menjadi lori' ha sudah viral sorg manusia tu. Wartawan ikut keliling pinggang.

Nnti org dtg minta tips mcm mna nk bagi crush minat kita balik. Eh tkde kena mengena. Merapu ja hidup tu.

.................

Macam biasa hidup mmber ii yg lain masih mencari jodoh dan cari duit. Jimin kerja hyejin hantar haemin pergi rumah puan hwang then dia pergi hospital.

Tkpercaya dekat pengasuh nnti mati anak org sapa nak ganti. Ingt anak tu mainan ka? Ketuk pakai kawah stg baru tau.Ketuk pakai kawah bengong seminggu.

Jungkook mcm biasa kerja ja ada masa dia melawat hanny dgn kyungmin dekat rumah.

Skrg tngh busy sebab ada job baru dekat malaysia. Negara yg panas tu ya betul la dua tiga hari ni asyik keluar masuk malaysia je.

Tkde siapa nk handle project dekat sini terpaksa dia dtg handle. Balik korea nnti tngk jungkook bukan lagi jungkook yg putih tpi jungkook yg gelap.

Tkleh imagine kalau jungkook gelap hahaha.

...................

Yoori yg berada di kelab malam utk enjoy hidup dia. Duit mengikis je tu kerja dia bagus kerja dia. Menumpang kebahagian org.

Orang penat kerja dari pagi hingga malam dia sedap ii je nak mengikis duit org. Tahu la cantik pun tkyah buat mcm tu. Eh cantik ke? Makeup tebal 1 inci.

Fake muka tampung bedak eekk.

Yoori dtg kelab ni sebabnya stress kuanlin tklayan dia sejak hanny lahirkan kyungmin jadi dia nak hilangkan stress dia pergi la kelab minum. Ei tkguna lain kali stress pi la makan. Pi duduk dekat cafe tu makan sampai gemok.

Kalau perempuan stress mesti makan kan pstu gemuk dia kalut nak kurus tpi makan tu kalah mcm tkmakan seminggu. Betul ?

.
.
.
.
Skip
.
.
.
.

Puan kim dah masakkan makan malam utk hanny dan yg lain. Dibiarkan hanny makan dulu takut dia terliur nk makan makanan org lain.

Kuanlin jagakan kyungmin sementara hanny tngh makan dekat dapur diteman oleh puan kim.

Dah sampai suapan terakhir terdengar bunyi kyungmin menangis didepan tv. Kuanlin yg tktahu nk buat apa cepat ii dia angkat kyungmin dan reda kan tangis kyungmin.

[C] CRUSH | Lai Kuanlin.Where stories live. Discover now