Аня
Прокинувшись я сіла на ліжко й почала з деяким сумом згадувати сон в якому мене викрали , а потім повідомили що в мене є брат. І лише після цього повільно відкривши очі почала роздивлятись себе в дзеркальній стелі. От тільки в мене одне християнське питаннячко, звідки в моїй кімнаті дзеркальна стеля ?! Фааак, це був не сон! Знаєте те відчуття коли все на перший погляд дуже добре й погано одночасно? Ось я знайшла брата, точніше він мене , скоро в мене буде сім'я , справжня сім'я. Проте мене не покидає страх , а якщо він зараз прийде , аля я знати тебе незнаю побачились і вимітайся. Та й про те як він мене викрав забувати непотрібно, я йому це ще не раз згадаю , якщо залишусь. Хах, відчуваю що з моїм то характером на довго я тут не затримаюсь...
Мої обнадійливі роздуми перервав скрип дверей , в кімнату зайшов Вадім власною персоною із чашка кави та тістечками. Це саме те що потрібно.- А я хотів тобі сюрприз зробити - з ображеною гримасою промовив він , на що я не змогла стримати посмішку. Не так я уявляла старшого брата. Схоже паскудний характер лише мені дістався в спадок .
- А ти милий коли ображаєшся - сказала я й засміялась. Ні, не так , заржала як якась ненормальна. Він теж не зміг стримати сміх , але з іншої причини, схоже мій зовнішній вигляд залишає бажати кращого.
- Я тобі сніданок в ліжко приніс , а ти смієшся - він поставив піднос
На тумбу що стояла біля ліжка і кинув мені дзеркальце. Тепер я розумію чому він сміявся.Вадім
Я значить спеціально вставав з ранку , йшов на кухню і готував їй сніданок. Ну гаразд намагався приготувати їй сніданок , але після того як я зіпсував купу продуктів і кілька сковорідок готуючи млинці , Вирішив поки що не травити свою сестру. Я взяв магазинні тістечка і заварив каву. Значить зайшов я до неї в кімнату а вона вже рже з мене ! Мдааа, відчуває моя пята точка що проблем Аня мені додасть не мало , якщо не я їй. Ми обмінялись кількома фразами і я дав їй дзеркало адже після сну її волосся стало схоже на кубло, а на лиці були червоні сліди від подушки. Я заржав як кінь з її обличчя коли вона глянула на себе в зеркало , привівши своє волосся в порядок вона сказала
- І коли я знову зможу повернусь додому - останнє слово вона промовила з огидою
- Ніколи- напевно я сказав це занадто різко ! Я знаю що свою " сім'ю'' вона ненавидить а друзів як таких в неї нема , але якщо в моєї сестрички такийже характер як у мене то мені зараз буде хана.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дєрзкий Блогер
Teen FictionАнонімна блогерша з мільйонною аудиторією, подруга ватажка мафії... І шкільний ізгой. Аня досить спокійно живе в невеликому містечку, батьки її ненавидять через те що вона не їх рідна донька, але для своєї репутації грають роль зразкової сім'ї. Най...