глава 8 (частина 1 )

242 12 0
                                    

Аня

Повернувшись я побачила свого прийомного батька , Кравчук Петро. Високий худий чоловік з худощавим обличчям і сірими очима, попри всю мою неприязнь мушу визнати що він досить симпатичний. Проте лише зовні , характер в нього просто жахливий. Спочатку здалось що  мене просто проігнорують , проте він перевершив всі мої очікування. В нього вистачило совісті підійти й обняти мене. Я кілька секунд стояла в ступорі  з якого мене вивів його на рідкість  бридкий чоловічий.

- Доню сьогодні ти дуже красива, проте,  що ти тут робиш ? Чому не дома ? - як він тут опинився ?  І навіщо прикидатися. З нього нікудишній актор.  Цю вечірку організував Алекс , можливо він  просто був не в курсі наших відносин. Схоже Петро вирішив на людях грати зразкового батька. Стоп. Він запитав чому я зараз не вдома ? Та він точно знущається. Я вже майже тиждень дома не з'являлась а вони навіть не помітили!..  Сподіваюсь це їх черговий невдалий жарт. Хоч  мені абсолютно плювати на те що він там думає , на те що його цікавить,ну чи в даному випадку не цікавить. Просто це трохи занадто для мене, останні 10 років я мусила називати його своїм батьком, а зараз. Зараз я рада що це шоу нарешті закінчиться, і завершу його саме я.

-  По перше – я не твоя донька , в документах які ти підписав була відмова від мене , тобто   Кравчук Аня більше не твоя донька. - кілька годин назад брат  віддав мені два  документи в першому з яких була відмова моїх прийомних батьків від мене. Ну а другий документ свідчив що я Аня Стівенс дочка Алекса Стівенса і сестра Вадима Стівенса - По друге я прийшла сюди відпочити - точніше мене сюди затягнули мало не силою. Відпочити, я не знаю яким тупим потрібно бути щоб повірити. Хоча ні знаю , достатньо бути Кравчук Петром . - по третє я вже тиждень як не живу в "дома". Сподіваюсь що ми більше не зустрінемось. - я начебто все пояснила , сподіваюсь він більше не буде до мене підходити.  Після сказаних  слів мені стало легше , таке відчуття що камінь з душі впав. Я вже хотіла піти шукати брата як цей чоловік схопив мене за руку. Від цього жесту мені стало гидко, і я вирвала свою долонь з його руки.

- А ти даремно часу не гаєш ! Шлюха , що вже Стівенса захомутала ? Краще б пішла до старшого. Кілька років потерпиш, потім похорон, вдова, спадок -  до мене довго  не доходив сенс його слів, але як тільки мені на плече лягла рука брата то нарешті дійшло. Він подумав що я втекла з дому до Вадима! Я б хотіла подивитись на його обличчя коли він дізнається що він  мій брат. Уви , не дано.

- Виведіть його звідси !- брат сказав це охороні і його вивели. Далі він мені сказав.

Далі буде

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now