ВладПісля того як я помітив що Аня почала спілкування із Деном , а не помітити цього було важко, я почав шукати про нього інформацію і виявилось що він не такий простий. Цей Ден насправді Деймонд Денис, тісно пов'язаний із криміналом. Цікаво чи знає Аня про це. Знаєте фразу що лише коли втрачаєш людину то починаєш розуміти наскільки вона була для тебе важливою ? Думаю що лише завдяки тому що Аня почала зустрічатись із тим мудаком я зрозумів що не ненавиджу її, а навпаки. Чому так важко промовити тих нещасних три слова ? Я...я її ... Я її кохаю. Проте що мені робити , вона мене ненавидить і недарма. Через ті слухи які розпустили через мене , вона не може жити спокійно.
З роздумів мене вивів телефонний дзвінок- Влад , ти вкурсі що Стівенс влаштовує вечірку в честь свого повноліття , а ще там буде його сестра. Ми теж туди йдемо ! - Назар як завжди , спочатку новину а тоді ставить тебе перед фактом: або ти йдеш зі мною, або я з тобою , відмови не приймаються. Стапе , він сказав сестра ? Але в нього нема сестри.
- Назар ти нічого не плутаєш ? У Вадіма нема сестри. - схоже він знову щось наплутав , ну або його батько нарешті знайшов собі іншу дружину і обзавівся дочуркою.
- Влад ти мене дивуєш ! Ти ж був на "вечірці" Стівенса старшого ?
- Ну як сказати, я був але не більше години. Тай , з того часу мало провів із гостями , скоріше з їх доньками... - ну а що, провести вечір в туалеті разом із молодою дівчиною , цікавіше ніж у бесіді із престарілими бізнесменами посеред шикарного ресторану. Тай після вихідки тієї дівчини бажання залишатись там не було.
- Подробиці можеш не розповідати - ну як завжди перебив на самому цікавому ! І чому він мій друг
- Так що такого цікавого тоді сталось ? - ну не просто так він заговорив про це
- Той вечір був організований для представлення його доньки. Виявляється історія про дочку Алекса Стівенса яку викрали багато років назад насправді зовсім не вигадка. - тобто в Алекса справді є донька , можливо та дівчина і була ?..
- Хах , ну тепер я точно піду на вечірку, цікаво подивитись на неї
- Ну гаразд , буду чекати тебе там , Діму я вже переконав піти. Все бувай - Гудки
- Ну що побачим що буде далі ? - промовив сам до себе. Запахло шизофренією
З'явився я як завжди ефектно , в білій футболці і синіх джинсах , виліз із машини і пішов в будинок. Мої друзі вже тут. У Діми на колінах сидить якась брюнетка , ну а Назар зустрічається , тому з дівчатами інтрижки не крутить. Як так взагалі можна ?! Помітивши мене вони позвали до себе хоч я і так ішов до них. Назар кудись вийшов. Ми з Дімою розговорились як раптом мене штовхнула якась дівчина.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дєрзкий Блогер
Teen FictionАнонімна блогерша з мільйонною аудиторією, подруга ватажка мафії... І шкільний ізгой. Аня досить спокійно живе в невеликому містечку, батьки її ненавидять через те що вона не їх рідна донька, але для своєї репутації грають роль зразкової сім'ї. Най...