Як там нормальні люди прокидаються ? Від сонечка і співу птахів , ну чи в крайньому випадку будильника. Ну так я схоже не нормальна людина адже мій ранок почався із...
- РОТА ПІДЙОМ ! В УНІВЕР ШАГОМ МАРШ - як так взагалі можна ?
- Ще раз крикнеш і ти більше не мій друг ! - сердито сказала я на зеленоокого шотена який ржав з того як я заплутавшись в пледові грохнулась на землю. - Саш дай мені поспати
-Тобі час в університет! Ден сказав що я повинен розбудити тебе - він так швидко сказав ці слова що до мене не відразу дійшов сенс слів які він мені сказав.
- Знову програв Дену бажання? - швидко здогадалися я позізаючи в теплому ліжку.
- Ага , так що збирайся. - ліниво потягнулась, після чого встала і попрямувала до шафи вибрати одяг.
Я не розповідала на кого учаться хлопці? Ден й Бодя, як і я, учаться на бізнес, Ваня навчається на хакера, тобто програміста. Сєрий в нас буде юристом , ну а Саня навчається на слідчого. Ну з Сані, якщо чесно я була в шоці. Адже наскільки я знаю поліція повинна ловити злочинців а не дружити з ватажком мафії , хоча судячи по теперішній ситуації в країні то це вже норма . Проте хлопці умудрились зробити так що живуть вони в одній кімнаті. І це при тому, що в них є кілька квартир недалеко від університету, просто зашибісь. Доки я вам розповіла про друзів то вже встигла вийти з гуртожитку. Одягнута в сірі спортивні штани , теплу вільну кофту такого ж кольору і темно синю парку , все таки зима скоро і як же без улюблених окулярів . Сьогодні я знову запізнююсь , і знову першим в нас економіка, якщо чесно то мені здається що Катерина Анатолівна мене трохи недолюблює.
Подорозі мене почало цікавити одне дуууже важливе питання: в негрів бувають блакитні очі ?
- Привіт принцесою про що задумалася ? - а от і Вова , він мав чекати мене біля входу в універ але схоже не витримавши того як довго я збираюся й пішов купити кави. А йому правду сказати про що я думала чи трохи збрехати ?
- Привіт , та неважливо - викрутилась - довго чекав ?
- Та недуже , хочеш кави ? - знову. Скільки разів говорити що я не п'ю каву , хоча це досить мило.
- Ні , я щойно випила чаю. - він надувся , хах це так смішно виглядає. Що я не витримала й посміхнулась, як і він.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дєрзкий Блогер
Teen FictionАнонімна блогерша з мільйонною аудиторією, подруга ватажка мафії... І шкільний ізгой. Аня досить спокійно живе в невеликому містечку, батьки її ненавидять через те що вона не їх рідна донька, але для своєї репутації грають роль зразкової сім'ї. Най...