Прокинувшись від дивного шуму, я навіть встигла злякались але побачивши Лейлу яка намагається втікти від Ніки зрозуміла що мою собачку потрібно рятувати.
- Ніко , а нам не час в універ ? Я думала що ви відразу підете туди - Рижик смішно скривилась , і повернулась до мене , Лейла врятована , а от що буде зі мною ? Зрадниця втікла на кухню , сподіваюсь що Лейла зараз приведе підмогу, вона розумна собачка...
- АНЬ - та нащо кричати, так і оглохнути можна , - я так злякалась ! - а я то як злякалась -Тебе що ніхто не вчив закривати двері ?! Це вже вдруге , коли зайшовши у кімнату двері були відкриті - вона аж почервоніла від люті. Ох не подобається мені її поведінка ! Сподіваюсь вона не вибухне переді мною...
- Вибач. Я просто думала що Влад закрив за собою - фак , що щойно сказала ! - Вадім , я хотіла сказати Вадім - почала виправдовуватись , проте схоже мені ніхто не повірив - він просто заходив ввечері.
- Навіщо брехати , Вадім вчора був зі мною на концерті ! - переможного посміхнулася Ніка , але схоже ще не зрозуміла що щойно сказала. - Ой
- То ти була з Вадимом ? - такс вона щось приховує , а ще подруга називається !
- А ти із Владом ! І навіть не думай переводити тему , чому він був в нашій кімнаті ?! - що мені сказати ?
- Він... - мене перебив шум на кухні. Ми пішли туди захопивши бити , навіть знати нехочу звідки вони взялись. Я з ноги відкриваю двері а там... А там Катя вся біла від муки мучить моє хаскі. Яке помітивши мене вирвалось й побігло від неї до нас повз мою ногу , не забувши по ній вдарити хвостиком. Ну Лейла , ну молодець, дякую. Ніколи не думала що буду дякувати собаці.
- Привіт Кать , я йду в універ. - сподіваюсь вони випустять мене звідси живою.
- Ми ще не договорили , - чому Ніка так кумедно сердиться ? Так і хочеться позлити її ще трохи. А власне, хто мені забороняє ?!
- З братиком моїм будеш говорити ,- вона вже хотіла щось сказати як замовкла
- Вона і поговорить , вони зустрічаюся - переможного посміхнувшись сказала Катя , але спіймавши сердитий погляд Ніки запитала - вона ще не знала? - та лише помахала головою , аля я тебе вб'ю. А що я ? Я впустила стакан із соком від несподіванки , і вже почала роздумати над тим, що напишуть на їх могилах
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дєрзкий Блогер
Teen FictionАнонімна блогерша з мільйонною аудиторією, подруга ватажка мафії... І шкільний ізгой. Аня досить спокійно живе в невеликому містечку, батьки її ненавидять через те що вона не їх рідна донька, але для своєї репутації грають роль зразкової сім'ї. Най...