Сьогодні я прокинулася досить рано. Знаєте те відчуття зранку, коли ти просто лежиш і згадуєш сон ? Я лише розсміялась адже мені приснилася така маячня що просто жесть ! Мені приснилось що мене знову викрали, але на цей раз мої колишні друзі які зникли рік назад. Фак... Серйозно?! Відкривши очі я побачила, що знаходжусь не в своїй кімнаті , значить це був не сон. Ну ок. Я встала з ліжка і обдивилась кімнату , не буду її описувати адже мені тай вам напевно не дуже цікаво, єдине що мене зацікавило це ящик шоколадок, великий мішка (ну як великий. Та я менша за нього) і ще величезний букет лілій , ну добре що хоч мої улюблені квіти пам'ятають. Зараз я задумалася , ваші версії над чим ? Чи пробачити їх ? Як втікти звідси , адже мене викрали ? Як повідомити брату де я , адже він хвилюється ? Я задумалася як можна їм помститись за те що залишили мене і зникли на цілий рік, плюс викраденням.
Я сиджу на кухні і разом з Ванею п'ю чай , аж раптом з другого поверху чути крики. Поки що лише Саня щось кричить , о а тепер чути голос Дена і Сєрого, тепер всі ржуть, схоже побачили один одного. Вони спускаються і йдуть на кухню , проте не встигли зайти сюди як в них полетіла статуетка. І звичайно що кинула її я.
2 години назад
Я не довго думаючи вирішила що найкращий спосіб їх провчити це щось зробити їм , речі ні в чому не винні , і навіть мішка не змінить моє рішення. Я взяла зеленку і маркер що не змивається і пішла у кімнату до Вані , ті безсмертні вчора показали мені хто де спить , ох зря.
Заходжу я в кімнату , тихо підходжу до ліжка і... І облом він не спить , жаль. Перш ніж я встигла вигадати відмазку він запропонував свою допомогу. Іван дав мені якийсь балончик в косметику. Це краска для волосся! Все складається краще ніж я думала.
Забравши зеленку з моїх рук Іван пішов до Сєрого , а я тим часом до Сані , написавши в нього на лобі маркером " я королева ночі " й покрасивши його волосся в голубий із спокійною душею пішла до Дена біля якого вже стояв Ваня , він захопився цим заняттям адже знав що вони мені зараз нічого не зроблять, ну а я його поки що не здам тому він, написала "КОРОЛЬ ДЕБІЛ" ми вирішили що Дену не йде його колір волосся й пернкрасли його в рожевий. Остільки в нас ще залишилось трохи часу я зробила йому макіяж, і ми з спокійною душею пішла пити чай.
Коли вони спустились я ледве не розсміявся адже Сірожа був весь у зеленці з написом " обережно долбойоб" волосся в нього такого ж кольору як і обличчя - зелене. Вані який умудрився заснути перед телевізором я написала " Лох " й покрасила волосся в голубий , ледве не забула про Бодю в якого на лобі керувався надпис " дорогу геям " , нажаль в нього не такий міцний сон як в інших тому волосся в нього не крашене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дєрзкий Блогер
Fiksi RemajaАнонімна блогерша з мільйонною аудиторією, подруга ватажка мафії... І шкільний ізгой. Аня досить спокійно живе в невеликому містечку, батьки її ненавидять через те що вона не їх рідна донька, але для своєї репутації грають роль зразкової сім'ї. Най...