глава 18

220 13 2
                                    

- Вибачте, а можна змінити кімнату ? - я була в шоці від побаченого і а ні на секунду не хотіла залишатись у тій кімнаті. Жінка що стояла на вахті з розумінням подивилася на мене проте трохи замнувшись сказала.

- Вибач , проте з вільних кімнат залишилось лише дві і тобі буде краще змиритись із цією дівчиною , аніж переселятись   в іншу. - та краще вже я в підвалі ночуватиму ніж з нею !

- Повірте для мене не має гіршої кімнати ніж та в яку мене заселили ! Я вас благаю. Ви ж можете переселити мене? - я подивилася на неї щенячими очима на брата завжди вони діють . Сподіваюсь що спрацює і на неї. Вона стояла ніби роздумуючи над чимось проте сказала те що мене потішило.

-В 413 кімнаті є вільне ліжко , там живуть милі дівчата , як ви там  на них говорите... А ботани , а ще в кімнаті  навпроти живе один бандит і його шайка. Можливо  ти передумаєш ? - проте подивившись в мої очі вона лише втомлено видихнула і віддала мені ключ - ну удачі тобі.

- Дякую що допомогли.

- Та це моя робота.

Вам цікаво що там такого сталося що я не захотіла залишатись у тій кімнаті ? Знаєте кого я там побачила ? А в тій кімнаті коли я зайшла та блондинка і Влад , кхм,вивчали анотомію. Той самий Влад якого я обігнала на перегонах. Тому я вирішила що краще я житиму з ізгоями ніж з шлю..., Дівчиною легкої поведінки. Нехочу щодня слухати як вона буде трахатись з новим хлопцем.

Ну ось я і біля дверей до моєї нової кімнати. Глибокий вдих і видих. Все заходжу , ну тут у мене знову шок, проте зараз приємний. В кімнаті сиділа Ніка і ще якась дівчина. Хвилина мовчання і кімнату заповнює  крик рижика яка налетіла на мене з обіймами. Після того як вона мене мало не задушила в обіймах я вирішила познайомитись із своєю новою сусідкою, яка доречі була досить привабливою: каштанове волосся до лопаток і шоколадні очі. 

- Привіт , мене звати Катерина , можна просто Катя чи Кет - з посмішкою сказала дівчина. Я вже хотіла представитись проте мене нагло перебили

- Кет знайомся її звати Аня - люб'язно представила мене Ніка, відчуваю я що весело ми житимем , ну а зараз знайомство з новими сусідками. Думаю тепер час розповісти трохи про моїх сусідів.

Ніка - дочка дуже багатого бізнесмена , вона втікла з дому і поступила в універ на бізнес щоб довести йому що вона здатна управляти компанією сама.

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now