глава 17

252 13 2
                                    

- Ти ? Що ти робиш ? - якого ?..
Що він тут робить?

- Я в тебе теж саме хочу запитати Ангел чому ти не вдома ? В тебе завтра універ і переїзд в общагу - Ден як завжди, таке відчуття що він мій батько, ну чи старший брат. Доречі про брата

- Бро, тільки не говори про те що мене бачив...- я не встигла поговорити адже мене нагло перебили.

- Кому ? Сістер , чому мовчиш ? В тебе завтра універ і переїзд в общагу! А ти тут ганяєш - ну а я просто стою й сміюсь ніколи не могла просто мовчати коли мене сварять , я тупо починаю ржати. Ден і Вадім часом не родичі ? Ні , ну я серйозно! Проте мої думки знову нагло перебили, і знову це був мій братик - хоча класно ганяєш. Нарешті хоч хтось опустив Влада , доречі от він і йде сюди.

До нас підійшов зелено окий блондин , ростом він був такий як і брат з Деном , ну а я йому була якраз по плечі. Зашибісь , нічого не скажеш. Чому всі такі високі ?

- Привіт хлопці - він говорив це дивлячись на мене , через що хлопці розсміялись - може знімеш  шолом, ти начебто нормальний , - сказав він не відриваючи від мене погляд ні на секунду, Хах, напевно сподівався щось там побачити. Стоп нормальний ? Він думає що я хлопець ?

- Не цього разу. - потрібно було бачити його реакцію ! Шок чітко читався на його обличчі -Друзі заберете виграш, скажете що від мене. Побачимось в універі. Вадім через годину щоб був дома , ну а інакше сам знаєш що буде. - коли я закінчила давати вказівки то подивились на того хлопця. Його Влад начебто звати ? Неважливо , важливо те з яким подивом він дивився то на хлопців, то на мене.

- Так ти щей дівчисько ? - Хах , в нього зараз таке смішне обличчя , аля я програв бабі.

- Не дівчисько, а дівчина - виправила я

- Зашибісь , я програв ба... Дівчині - сказав він

- Не смій чіпати  мої речі - сказав Вадім. Я дивлюсь на нього з викликом , аля що ти мені зробиш? Проте в його очах з'явився хитрий блиск , який мені вже не подобається.- а інакше підеш зі мною на шопінг ! Як думаєш які джинси мені підійдуть більше з чорними замками , чи з синіми ґудзиками ? - знає гад чим шантажувати.

- Краще з червоними - порадив хлопець. Далі Ден звернувся до мене - Ангел, не переживай я піду на шопінг з вами , так що сумно не буде. - ми розсміялась.

- Їдь додому , завтра в універ йти - братик щось задумав , в цьому я впевнена на всі сто. - повернусь менш як за годину.

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now