АВТОР

194 7 0
                                    

Дороу друзі )))
Я хочу вибачитись   що глави підчас канікул  виходили рідко, адже у зв'язку з тим що я тоді жила у свого дідуся який недавно пережив операцію , тому я мала допомагати по господарству та допомагати доглядати за ним . Так як інтернет там ні не поганий , він там  просто жахливий , то єдиною розвагою був телевізор, прогулянки по лісі , так я тоді жила у лісі , та розповіді моєї прабабусі . Знаєте послухавши їх я розумієш яке в мене було щасливе дитинство. Ну а якщо послухати розповіді тата то починаєш розуміти що твоє дитинство нудне. Скажіть ви хоч раз плавали по річці... у великій мисці , чи втікали з уроків і палили багаття серед лісу через що вас називали 12 місяців , а можливо ви ховались від охоронця який стріляв по вас сіллю через те що ви "позичили" у нього яблука ?
Особисто я ні , і таких історій я чула безліч.
Так я їздила верхи на коні до якого були прив'язані дитячі санки на яких сиділа моя подруга , ну я будувала човна разом із хлопцями (друзями) хто ж знав що він відразу потоне ?

Тепер я знову в дома тому глави виходитимуть часто.

Також я хочу змінити назву моєї книги , якщо в когось є ідеї як можна назвати її то пишіть їх у коментарях)))
Дякую що читаєте мою книгу і вибачте за помилки яких там вистачає.

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now