глава 9

255 13 0
                                    

- Я тебе не просила , так що слухай своє  завдання...

********

- Ань, може передумаєш ? Хочеш я тобі куплю авто ? - чого він так злякався ? Та завтра я сама собі зможу не те що авто ,  квартиру  купити.

- Та не бійся ти так ! -   не витримуючи його явно награного ниття  , я подивилася на нього , аля невже ти таке сцикло ?

- Ох , але згадаєш ти мої слова коли   будемо втікати з того будинку. Якщо не від власників, то від поліції точно. - нарешті  заспокоївся , я вже  думала що цей момент  ніколи не настане . Тепер замість страху в його очах читається азарт. І ця людина говорила що це в мене біополярочка.

- Окі-докі -  Нарешті ми приїхали до обраного дому. Наше авто стоїть перед ворітьми , якогось трьох поверхового будинку , я не опишу його адже надворі вже темно , та й вам напевно не дуже цікаво буде , але одне я побачила досить добре. Він дуже вишуканий а відповідно дорогий , саме те що мені потрібно.

2 години назад

- Я тебе не просила , слухай завдання.

- Слухаю - блін нащо мене перебивати. 

- Не перебивай мене - після сьогоднішнього, мега веселого, вечора в мене не має настрою , і схоже він це вже зрозумів. - ти ж знаєш що в мене на каналі давно не було відео ?

- Аня, ні... - схоже він здогадується чого я хочу від нього

- Вадім , так - в мене на обличчі з'явилась усмішка, що не скажеш про брата адже в нього вона зникла. - І навіть не думай сперечатись зі мною, все одно не переспориш , ти будеш знімати тому маска тобі не потрібна , камера в мене є , і так ти вже випив тому за рулем я - я заздалегідь відповіла на те що він хотів запитати

- А....- він не встиг сказати адже я його перебила

- Алекс думає що ти повіз мене покататись по нічному місту , погода чудова... - не знаю чому але мені якось незвично називати його татом , так що поки що він Алекс. Тай вмовити його було просто. Достатньо було сказати що я стомилась і хочу розвіятись.

- Все , я зрозумів що мені вже тебе не переспорити- Вадим говорив  це з певним азартом. Так стоп він мене перебив ?

- От і чудово , через годину виїжаємо, тому я збиратись - вийшовши з авто я поспішила , переодягтися. Сукня , звичайно, красива, але й дуже незручна. Тому піднявшись в кімнату я переодягнулись в більш звичний одяг.

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now