Аня
Хто сказав що ранок може бути добрим ? Мало того що я заснула о 4 годині ночі , так мій брат вирішив що розбудити мене просто ввімкнувши будильник не вдасться і єдиний спосіб це вилити на мене воду , холодну воду , дуже холодну воду ! Я цілий ранок бігала за ним щоб помститись, проте , вирішила що це буде занадто просто, але все ж потім мені вдалось його побила подушкою. Як добре коли твій брат із принципу ніколи не б'є дівчат , але той холоп посмів мене щикотати, ну все тобі пощади не буде . Далі ми як ні в чому не бувало пішли снідати. На сніданок сьогодні пластівці і фрукти.
- Що ти сьогодні збираєшся робити ? - сподіваюсь він не збирається вмикати функцію старшого брата , бо тоді мені і моїм гонкам кінець. Я вирішила взяти в них учас
- Та так , погуляю містом , зніму відео де я покажу як Сирена виглядає без маски, фільм подивлюсь , нічого особливого. А ти що хочеш робити ?- сподіваюсь те що хлопці слухають першу і останню фразу правда ,я говорила про це так ніби це якісь буденні справи які я роблю щодня надіюсь проканає
- Аналогічно, все як завжди- фух , схоже навіть не звернув уваги , він говорить спокійним голосом, проте обличчя якесь напружене - стоп , що ти сказала ? Ти хочеш зняти маску Сирени ? - нє не прокатило він все таки почув і дивиться на мене , аля звідки ти впала ?
- Так я сьогодні показую своє обличчя , проте про те що існує ще один канал ніхто не знатиме - після сказаних мною слів я встала з за столу і пішла в кімнату.
Він звичайно що хвилюється, але не настільки ж! це мій канал що хочу те й роблю. Проте справжню причину його хвилювань розумію прекрасно. Вадім все своє свідоме життя шукав сестру, й винив себе в тому що не міг знайти, проте я про його існування навіть не здогадувалась. Я звикла жити сама , але він цього ніяк не збагне й прагне дати мені все чого на його думку мені може не вистачати, забираючи єдине що я ціную по справжньому- свободу.
Вадім
Після того що вона сказала ,я був м'яко кажучи в шоці. Проте вона хвилюється ще більше, їй потрібна підтримка і хоч я не в захваті від її ідеї, проте сперечатись не буду
- Я хочу поговорити - я як завжди зайшов без стуку , і застав таку картину: Аня сидить з навушниками і навіть не помітила мене , гріх цим не скористатись , я знаю що з мене вийшов досить хреновий брат, але її потрібно провчити. За що ? Ще не вигадав... Я підійшов до неї і поклав руку на плече. Знаєте що вона зробила ? Злякалась і закричала як не нормальна ,а я почав ржати з її реакції. Повірили ? Ага щас , все сталось навпаки , вона взяла мою руку, кілька рухів і я з криками впав на землю, а вона рже ! Де вона так битись навчилась ? А найгірше те що вона так подивились на мене , аля але й слабак ! Ти точно мій брат ? Ну гаразд сам винен вона все ж моя молодша сестра і я просто мусив очікувати якусь підставу.
- Я хочу тобі допомогти із тим відео - вона застигла в шоці. А потім з милою посмішкою відповіла
- Якщо ти зіпсуєш відео я тебе уб'ю - мда, а в неї характер ще гірший ніж у мене. І чомусь мені здалося що вона зараз не жартує.
- По руках - я вирішив не злити її , покищо.
Аня
Ми з Вадімом кілька годин готували це довбане відео але воно того варте
6 годин потому
Неймовірно, але факт. Люди позитивно поставились до кліпу , якщо зазвичай мої відео зазвичай набирали по 6 лямів переглядів , то тут майже 10 ! А ще навіть дня не пройшло. Чесно кажучи підписники були в шоці коли я зняла маску , в приємному шоці.
Відео
В кімнаті немає нікого окрім дівчини що сидить в кутку із зав'язаними руками та в масці. Після того як вона прокинулась до кімнату зайшов чоловік і поставив біля неї стакан води, коли чоловік виходить , Аня розбиває стакан і ріже мотузки , далі починає грати музика , вона співає й втікаючи з того дому.
Після відео вона запустила стрім в якому зняла маску зі словами :"щось душнувато стало..." На реакцію підписників потрібно було подивитися! Всі засипали її коментарями про те яка вона красива , чому вона не відкрила обличчя раніше , чи є в неї хлопець та ще багато , дуже багато запитань. Але й хейту було теж чимало. Багато людей назвали її потворної , просили змити косметику якої не було, й писали інші гидкі речі. Проте хейтерів швидко закрили фанати серени. Ну що ж ,наступні дні обіцяють бути цікавими.
Вадім поїхав в клуб , а Аня посилаючись на те що їй завтра рано прокидатися а вона дуже втомилася пішла спати. А знаєте чому їй потрібна вставати рано на канікулах ? Ні ? А я розповім. Сьогодні подзвонив тато Алекс і сказав що сьогодні він буде тут , з ранку ми маємо побачити один одного , вперше ,а ще ми маємо познайомитись один з одним. Ввечері має бути вечірка на мою честь.
З такими важкими думнами я погрузилась у царство Морфея.Далі буде
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дєрзкий Блогер
Teen FictionАнонімна блогерша з мільйонною аудиторією, подруга ватажка мафії... І шкільний ізгой. Аня досить спокійно живе в невеликому містечку, батьки її ненавидять через те що вона не їх рідна донька, але для своєї репутації грають роль зразкової сім'ї. Най...