глава 20

239 13 0
                                    

- Це моє місце - я обернулася на голос і побачила зеленоокого блондина , він чомусь був сердитий , а точно він щойно щось за місце мені казав. Ну я дівчинка вже доросла , що сказати знаю

- Хто перший прийшов того і місце .... Ну як бачиш. Як кажуть хто не встиг той запізнився. - Хах , а він що думав що я просто встану і піду ? Ага , а то не я побігла ? Я не з тих людей що звикли виконувати все що їм скажуть. Як говорив мій братик , зовнішній вигляд я змінила , проте характер в мене залишився не змінений. Плюс сьогодні лише перший день , значить це місце просто не може бути його.

- Може  ти не доспала тому не чуєш мене ? Можливо тобі ще чашечку кави принести ? - глузливо сказав блондин. Проте він точно не очікував такої відповіді

- Та ні дякую. Хоча якщо так хочеш то можеш принести чаю - сказала я із задуманим виразом обличчя.

- Та хто ти взагалі така ?- я повернула голову в сторону з якої лунав цей жахливий писк і побачила що він належить тій швабрі що прийшла разом з Владом. Не встигла ще порахувати скільки грошей вона витратила на пластичні операції та скільки на ній зараз штукатурки як знову почула її бридкий голос - ти хоч знаєш хто його батько ? Та Владік якщо захоче то купить тебе - фу , природа її обділила всім , навіть мозком. Анжелу можна описати одним словом силіконова лялька, упс ,  здається це два слова  - ти чуєш мене ?!

- Тебе спробуй не почуй. - дівчина хотіла підійти проте зустрівшись поглядом із Владом  ображено скривилась і пішла до якогось брюнета. Я вже думала що все скінчилося але ні той блондин досі стоїть переді мною і ухмиляється - а ти чому стоїш тут ? Йди краще за своєю подружкою.

- Це. Моє. Місце - сказав він наближаючись до мене - слухай мене шл....- проте він не встиг договорити  адже в аудиторію зайшла.

- Доброго дня , я ваш викладач історії бізнесу, мене звати Юлія Петрівна - зайшла Юлія Петрівна, він лише сердито подивився на мене і сів поряд

- Інших місць нема ? Це моє місце і тепер я точно не пересяду - попередила я його як тільки він сів поряд - і ще, я не збираюсь говорити , лекція цікавіша - сказала я як тільки він відкрив рота.

Лекція і справді була цікавою, проте   хлопець який свелив мене своїми зеленими очима дуже заважав на ній зосередитись, чим дуже бісив. Нарешті пара підходить до кінця

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now