глава 35

219 12 3
                                    


Як ви думаєте що Аня робить о п'ятій годині ранку.  Спить ? Щойно лягає спати ? Аня прокинулась щоб поїхати до гуртожитку і переодягнутись. Як говорять розумні люди: сам не спиш, то й іншим не дай цього зробити. Тому

-  ПОЖЕЖА, БУДИНОК ГОРИТЬ ВСТАВАЙ ШВИДШЕ - Хах, а я то думала що лише мені вдається заплутатися у пледові і впасти з ліжка. Думаю зараз саме час тікати із місця злочину доки він ще не зрозумів що до чого

- Ань , якого чорта ти мене так лякаєш ?- він подивився на годинник - блять щено п'ять годин ! - почав нити цей пед...хлопець. Якого доброго, він знову на ліжко поліз ?

- Вставай ! Ти маєш відвезти мене в гуртожиток - ну ігнор , ігнор , в мене є важка артилерія - якщо через десять хвилин ти не будеш біля авто..

- То що ? - ненавиджу коли мене перебивають !

- ... То я сама поїду на твоєму авто , ключі у мене є - мда, нормально так я його шокувала. Він що завіс ? Капець, навіть не кліпає ! О, перші ознаки життя , він кліпнув , даже рот закрив. прогрес.

- Відвезу я тебе в гуртожиток, тільки не чіпай моє авто - він знову ліг на ліжко.

- В тебе ще дев'ять хвилин ! - попередила  закриваючи двері в які  полетіла подушка.

Ціла година їзди ! Навіщо так далеко будувати дачу ? Добре що все вже позаду і можна спокійно піти попити чаю. Але не все так просто , як тільки я зайшла в кімнату на мене налетіли подруги. Уявіть собі таку картину: я з ключами розвертаюсь і бачу Ніку яка вже була готова вдарити мене сковорідкою в якій якраз жарився млинець і Катю з вилкою в руках. Хвилина мовчання, та не подумайте ніхто не помер. Покищо. Просто  всі трохи в ступорі. Першою розсміявся Катя а потім вже і ми з Рижиком. Лейла вибігла з кухні й оцінивши  ситуацію благополучно втікла подалі від нас , схоже вона зараз сама розумна з присутніх.

- То як все пройшло ? І навіть не думай переводити тему ! Про мене поговоримо потім. - вони що думки вміють читати ? Ну що ж розповім їм що сталось. Просте варто всеж упустити деякі деталі

- Ну слухайте: ... -  я розповіла їм що сталось після клубу і те як пройшли мої вихідні - ось так. А тепер розповідай що сталось й чому  так швидко повернулась?

- Ми посварились , - я подивилась на неї , аля що на цей раз ? -  твій брат повів мене в парк. Там ми розважались. Доки  до мене не почав приставати якийсь хлопець. А  Вадім розсердився через це на мене. Ми сильно посварились. Я забрала речі й прилетіла назад. Він довго телефонував і вибачався. Ми вже помилились. Тим не менш я попередила що ще одна подібна ситуація і будь-які стосунки між нами припиняться.

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now