глава 21

210 12 0
                                    

Ми весело проводили час ,навіть не помітили як пролетіло майже пів години. Час від часу я била Дена по спині за те що він підслуховував нас а потім розповідав іншим про що я говорила з подругами. Проте все було добре лише до того моменту як в кафе зайшла новоспечена "еліта університету " , тобто Влад , Діма , Назар  і ще , троє силіконових шлю... дівчат, ну чи жінок , серед яких була та блондинка. І як ви думаєте куди вони підійшли ? Ну звичайно що коли той дебіл дивився вільні столики то помітив мене і попрямував до нас, хлопці з посмішкою йшли за ним , ну а ті мимри з гидкою ухмилкою бігли за ними як собачки. Лише коли вони підійшли я помітила що у них в руках вже  була кава , вони явно щось задумали.

- Можна присісти ? - з невинним личиком запитав зеленоокий - ми пригостимо вас салатом. - вау , прям майстер пікапу

- Дай подумати .... - невелика пауза - ні , не можна

- І чому ? Біля вас є вільні стільчики - продовжив він із тією ж посмішкою , аля я сама невинність. Мушу визнати він красивий , навіть дуже , проте егоїсти ніколи мені не подобались. Можливо це прозвучить занадто банально, наївно чи по дитячому проте для мене в людині головне не зовнішність та багатство , а внутрішній світ. Такс , щось я відійшла від теми - не вже важко дозволити красивим хлопцям сісти поряд ?

- Красивим хлопцям ? Звичайно дозволимо - сказала Катя , я в шоці,  вона не схожа на одну із тих хто готовий на все заради їх грошей . Цікаво що вона зараз викине. На обличчі Влада з'явилися посмішка - а де ти їх побачив ? - ахахах ,я вже говорила що вона не така проста як здається ? Блондин сердитий , його друзі ржуть, а ті шлю... Весь час забуваю , дівчата , вже сидять на колінах в якихось мажорів. Стосовно моїх друзів , то вони дружно сміються ще з самого початку розмови , а братик вже мало не валяється на землі.

- Справді ?! А я й не помітив - зло прошипів Влад , дивлячись на мене.

- Вибач я бачу що ти трохи ще й сліпий , мене вчили поступатись місцем таким людям. Хоча ні , мене ніхто такому не вчив - я й не збрехала , батькам на мене було плювати. Я сказала це із сумною посмішкою, проте швидко змінила на байдужу. На жаль він встиг її побачити

- А що батькам було плювати на тебе ? Не з дивуюсь якщо твоя мати була також  шлюхою , як і ти - ну все. Це була остання крапля. Так , мої прийомні батьки були жахливі , проте зараз він образив мою маму , ту яка мене народила , ту маму яку я ні разу  так і не побачила. Схоже він зрозумів що перегнув палку, а ще швидше за все, мій вираз обличчя далеко  не най миліший.  Я встала з свого місця і тихо сказала йому на вухо , проте я впевнена що він мене чудово почув

Дєрзкий БлогерWhere stories live. Discover now