'Senin yanında olmak istiyorum' dediğini duyduğu an Kuzey'in yüzüne bir tebessüm yayılıyor. Kalbinin attığını hissediyor o an. Deli gibi seviniyor içten içe. Elçin'in ise gözleri doluyor ve gülümsüyor. Tam birbirlerine sarılacakları anda arkadan bir ışık tutuluyor yüzlerine. Korumalardan ikisi gelip Elçin'i tutuyor, diğeri ise Kuzey'e defalarca vuruyor. Elçin onları durdurmaya çalışsa da başarılı olamıyor.Kendilerini anlatmalarına izin vermeden bodrum katına götürüp kilitliyorlar. Kuzey'in baygın olduğunu gören Elçin, çok korkuyor. Yere oturup Kuzey'in kafasını dizlerine yaslıyor ve saçlarını severek minik öpücükler bırakıyor. Çok üşüyor. Kuzey'in de buz kestiğini fark edip montunu çıkarıyor ve onun üzerine örtüyor. Her şeyin sorumlusunun kendisi olduğunu düşünürken derin bir uykuya dalıyor. Kuzey yanındayken o beton dünyanın en yumuşak yatağına dönüveriyor bir anda. Saatler sonra gözlerini açtığında Kuzey'in ayakta bir sağa bir sola yürüdüğünü görüyor.
"Bize bir şey yapmayacaklar değil mi?" diyor titreyen sesiyle.
"Korkma. Ben yanındayım, güvendesin."
"Biliyorum. Ama Nihat Sezen'e nasıl yetecek ki gücün?"
"Halledeceğim. Sıkıntı yok."
"Benim yüzümden oldu. Anlatalım ona. Yine benim kaçmak istediğimi söyleyelim. Seni zorladığımı söyleyelim."
"Öyle bir şey olmayacak Elçin. Sana zarar vermelerine izin vermem."
Elçin korkudan tir tir titrerken Kuzey'in sözleri ısıtıyor yüreğini. Bir nebze de olsa sakinleşmesini sağlıyor. Ancak Kuzey yüzüne bile bakmıyor. Bir şekilde ona yaklaşmak istiyor Elçin. Aralarındaki buzların erimesini, duvarlarının kırılmasını istiyor. Nasıl yapacağını bilmese de derin düşüncelere dalıyor. O sırada aynı anda kalkıyorlar ve birbirlerine doğru yürüyüp birden sarılıyorlar. Bu sıcak sarılma, tüm buzların erimesine yardımcı oluyor."Neden benimle kaçmak istedin?"
"Çünkü seni kaybetmek istemedim.. Sen neden kaçmak istemedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masalın Son Şarkısı | TAMAMLANDI
FanfictionNe güzel şeydi çocuk olmak... Tozlu yollarda koşmak, oyunlar kurmak, gülmek en saf halinle. Ne güzeldi kirlenen eller, en temiz halimizde. Ne özeldi yaşanan her an, farkında olmadan. Çocukluk hayalleri, kurulan arkadaşlıklar.. Aşık olmak belki de, n...