Hejka tu ja Hermiona Zabini.
Jestem bardzo podekscytowana, że względu na to, że dzisiaj będzie ponowna Tiara przydziału, no wiecie raczej trafię do Slytherinu i nie mogę się doczekać min tych wszystkich ludzi z Griffindor to będzie piękne...Tak wogóle to już muszę iść, bo zaraz zaczyna się Tiara Przydziału.
-Drodzy uczniowie, Tiara względem jednej czarownicy w Hogwarcie się pomyliła, więc zostanie ona przydzielona do innego domu.
Hermiona Megan Zabini!
Ciekawe...mam drugie imię Megan.
Dobra idę.Kiedy szłam do Tiary to wszystkim opadły szczenki a później...
-Hm...ostatnio pomyliłam się co do Twojego domu w Hogwarcie.Teraz Hermiono jesteś inna i jesteś przeczywieństwem Gryffindoru myślę, że powinnaś iść do...Slytherin!Teraz to już nikt nie mógł się opanować.
Slytherin klaskał.
Griffindor nie mógł się ruszyć, tak jakby ktoś rzucił na nich drętwote.
Hufflepuf jak zawsze był dumny,że jestem szczęśliwa.
Ravenclaw no cóż...ich To za bardzo Slytherin nie obchodzi więc...oni po prostu gadali.
Ja jestem mega szczęśliwa, że jestem w domu tam gdzie Draco...i Blaie rzecz jasna. Będę miała pewnie problem z niektórymi gryfonami czyt;z rudymi:Ginny, Ron, Fred i George.
Chociaż Fred i George zawsze mimo wszystko będą moją rodziną.
Dobra idę do chłopaków.
- No to teraz jestem oficjalną ślizgonką.
- No ja nie wiem Mionka, ale miny ich wszystkich były zadziwiające...
- No cóż to już nie moja sprawa.
-I taką Cię lubię.
-Och Draco...Poszliśmy do pokoju Draco i Blaise.
- No to co chłopaki może butelka?
- No niech będzie, ale to nie będzie zwykła butelka, ponieważ zrobimy huczną imprezę z okazji twoich urodzin i wstąpienia do Slytherinu.
-Ale trzeba zaprosić jeszcze jakieś dziewczyny i chłopców.
- Dobra to możesz wymyślić listę kogo chcesz zaprosić Miona.
-Ok, no to tak:
×Pansy
×Pravati(u mnie jest w slytherinie)
×Padma(u mnie jest w slytherinie)
×Astoria
×Daphane
×I ja (Hermiona Zabini)
×Draco
×Blaise
×Theodor
×Crab
×GoyleNo i to chyba tyle
- No dobra Mionka tyle starczy ja idę się przebrać a Ty no wiesz radzę,żebyś poszła zapoznać się z dziewczynami z Twojego pokoju.
- No dobra braciszku.
-No to idź siostrzyczko....................................................................................................................................Hejka ludzie jeśli chcecie zostawcie coś po sobie.Jakieś uwagi piszcie w komentarzach, a ja spróbuję się poprawić .Taka ciekawostka, bo wczoraj oglądałam exu na youtoubie i jedna dziewczyna z którą pisałam na czacie w czasie i przed livem(nie wiem jak się pisze) ma wattpada i pisze fajne książki i nazywa się Olsiaczek21więc wbijajcie do mnie i do niej i czytajcie.
CZYTASZ
Nie bój się o niego Grang...Malfoy
FanfictionDraco jest 7 rok w Hogwarcie,nigdy w życiu nie lubił szlam, a jedną z nich była Hermiona. Zawsze ją przezywał nie szanował jej,ale co ona mogła,na to poradzić... Lecz czasem w życiu są takie momenty, które zmienią wszystko...