Egyre csak közeledtek a férfiak, én pedig fogytán voltam a szusszal. Lucas felém pillantott, majd gyorsabban kezdte szedni a lábait.
De nem az én irányomba, hanem egyre messzebb.
Képes lenne itt hagyni?
Ennyi volt a lovagiasságából? Kutyaszorítóba kerül és inkább menti a saját bőrét, minthogy nekem segítsen?
Könnyeim záporozni kezdtek, ahogyan egyre jobban elnyelte a sötétség. Eltávolodott tőlem, ezzel együtt pedig elindult a remegés az egész testemben. A hideg esti széltől libabőrök keletkeztek a hátamon.
Most mi lesz?
Nem adhattam fel. Hajamat arcomba simítottam, hogy ne lássák azt a rendőrök, majd feltápászkodtam és továbbhaladtam. Futásra nem voltam képes, mert minden egyes lépés fájt. Éreztem, hogy a hosszú nadrág dörzsöli a térdemen keletkezett horzsolásokat. Próbáltam összeszorítani a fogamat, de egyre csak jobban és jobban éreztem a fájdalmat.
Méterekre tőlem hallottam ahogyan Lucas felbőgeti a motort, tudtam, hogy elment és magamra hagyott.
Kiküzdöttem magamat az útig, melyen alig volt forgalom.
A járdán ácsorogva vártam, hogy mikor szólít meg valaki. Hallottam, ahogyan valaki cipője a járdára lép és megszólít.
- Kisasszony!- Lucas szemszöge -
Nem hittem a fülemnek, amikor Sua azt mondta, hogy az apja van előttem.
Mégis hogyan és miért? Miért kellett pont ezzel a lánnyal összefutnom? Miért kell ismét látnom azt a férfit, ki megölte az édesanyámat.
Sua tényleg annak a gyilkosnak lenne a lánya?
Talán csak félrehallottam, vagy valami. Vagy csak egy nyelvbotlás volt.
De nem...
Azt mondta, az apja az.
Sua tényleg egy gyilkos lánya.
Én pedig a gyilkos lányát óvtam a bajtól. Sua miatt keveredtem bajba, akinek az apja megölte anyámat.
Nem találkozhatok többet vele. Akkor csak a gyilkost látnám benne is.
Azonban, valamiért úgy érzem, hogy mellette kell lennem.
Neki pedig mellettem.
Miután leugrottam a tetőről, csak futottam és futottam. Tisztán hallottam, ahogyan Sua is levetette magát a házról, majd nyekkent egyet, amikor leérkezett.
Meg akartam fordulni, segíteni akartam neki, azonban az eszem mást súgott.
Csak tovább futottam és igyekeztem nem törődni azzal, hogy ő hogyan van. Csak ki akartam keveredni a rendőrök közül.
Egy puffanás, majd neszezés oldalról. Lelassítottam néhány pillanatra, hogy megnézzem mi történt és akkor megláttam a földre esett lányt.
Hogy lehet ennyire szerencsétlen ez a lány? Lefogadom még normálisan levegőt sem tud venni, nem hogy futni tudjon.
Azt hittem, hogy akkor tényleg megfordulok, de bevillant egy kép, ahogyan anya engem magamra hagy, ő pedig kilép az ajtón és eldördül a fegyver.
Ismét nekilódultam és ezúttal nem álltam meg a motoromig. Felszálltam rá és hatalmas sebességgel suhantam az úton. A ház egyre csak távolodott tőlem és úgy éreztem, hogy a szívem kihagy pár ütemet.
YOU ARE READING
Bajkeverők
FanfictionA Börtönösdi sorozat második része. A börtön ismét kitárja kapuit, hogy aztán meleg fogadtatásban részesítse az egyre függetlenebb fiatalokat. Az iskola túl kicsi az ennyire szabad lelkű kamaszoknak. Képesek lesznek visszafogni magukat, vagy energi...