Üdvözlök utoljára minden kedves Parkusaurust, aki olvasta ezt a könyvsorozatot. Fura visszagondolni a sorozat legelső részére(2018.05.06). Amikor még csak úgy publikáltam a barátaimnak, akik látni szerették volna, min is dolgoztam. Most pedig, hogy látom, a 3000 megtekintést rajta, valamint azt a hatalmas mennyiségű reakciót, amik annyi kedves szavat tartalmaznak...Csak annyit tudok mondani, hogy boldog vagyok azért, hogy kiírtam magamból és megosztottam veletek. Rengeteg dolgon mentem keresztül azóta, amely apránként látszik a sorok között, hiszen szerintem elkerülhetetlen, hogy az író a saját életéből is hozzátegyen valamit a könyvhöz.
Köszönöm ismét a bétámnak a segítséget, hogy mindig időt szánt arra, hogy kijavítsa az orbitális hibáimat, amelyeket írtam.
Trilógiát terveztem, de nem jött teljesen össze, hiszen a harmadik évad alig tartalmaz néhány részt, de nem akartam a végletekig nyújtani. Lehetett volna babája akár Suának is Lucasnak is, de túl monoton lett volna és szeretném rátok bízni, hogy mi is akkor a vége.
Bevallom, kicsit volt, hogy bosszantott, amikor láttam, hogy mennyire lecsökkent az olvasóim száma. Részről részre tűntek el az olyan olvasók, akik folyamatosan mellettem voltak, de nem hibáztatok senkit érte és ez természetesen az én hibám is részben, mert ezek szerint nem tettem oda eléggé magamat.
nA YOh.
Nem szaporítom a szót.
Köszönöm, hogy velem voltatok és találkozzunk a következő könyvben, Changbinnel és a Stray Kids többi tagjával. Kalandos utazás lesz, az már biztos.
Eddig könyveimtől eltérően, nem lesznek hosszú részek, de annál több fog érkezni.
Keressétek meg az írásaim között az
ANGYALT SZÁRNYÁRÓL
című könyvet, ha követni szeretnétek!
ESTÁS LEYENDO
Bajkeverők
FanficA Börtönösdi sorozat második része. A börtön ismét kitárja kapuit, hogy aztán meleg fogadtatásban részesítse az egyre függetlenebb fiatalokat. Az iskola túl kicsi az ennyire szabad lelkű kamaszoknak. Képesek lesznek visszafogni magukat, vagy energi...