Týden po setkání s přítelem Yoongiho.
Týden co se s Yoongim nebavil. Nechtěl se s ním bavit, ale dnes byla party na kterou byl pozván i s Yoongim.
Oba slíbili že přijdou a už bylo pozdě to odvolat.
Taehyung se nabídl, že oba chlapce vyzvedne. A oni souhlasili, takže v devět měl být u Jimina a pak měli jet pro Yoongiho.
Jimin se osprchoval, oblékl si černé kalhoty, bíle tričko, černou mikinu a na hlavu si nasadil modrou čepici.Pro představu)
Pět minut před devátou mu zacinkal mobil oznamujíc že mu přišla zpráva. Zpráva byla od Taehyunga, psal že je před barákem a proto si sebral mobil, pněženku s doklady a penězi, a seběhl do přízemí.
Obul se, rozloučil se s Clarysou a vyšel z domu.
Před domem na něj čekalo auto ve kterém seděl usmívající se Taehyung. Jakmile si sedl vyrazili. ,,Moc ti děkuji za to že jsi mě vyzvedl. A celkově ti děkuji za pozvání." Jimin Taehyungovi nedůvěřoval.
Myslel si, že je v tom ještě něco víc. Nemohl se uklidnit.
Čekal co se bude dít.
Jakmile se blížili k domu Yoongiho, napjal se.
Týden mu neodpovídal na zprávy, ignoroval ho, ani do parku nechodil.
Nechtěl se s ním vidět.
Zastavili před domem.
Jakmile Yoongiho spatřil ztratil hlas. Němě ho pozoroval.
Moc mu to slušelo.
Černé upnuté kalhoty na kolenou roztržené, Jeho hruď obepínal černý rolák, přes to měl hozenou černou koženou bundu, roušku a na hlavě měl černou kšiltovku.
Vypadal dokonale.(pro představu)
,,Ahoj" pozdravil jakmile nastoupil do auta.
Taehyung s úsměvem pozdrav opětoval, avšak Jimin jen něco zamumlal.Když dojeli na místo, party teprve začínala.
Nikoho tam neznal.
Byli tam pro něj neznámé tváře.
Sice pár lidí znal od vidění na chodbě, ale jediné koho znal jménem byl Taehyung.
Kluci se Taehyuga drželi a on je seznámil s pár lidmi.
Všichni se smáli, pili a hudba hrála. Lidé se bavili.
Klukům byl do ruky dán kelímek s neznámou tekutinou.
Tekutina voněla jako ovoce.
Nápoj byl nasládlí.
Tekutinu z kelímku vypili docela rychle a tak dostali další.
Tentokrát to byl tvrdý alkohol.
Kluci se od Taehyunga odloučili a šli na zahradu, kde bylo miň lidí. Potřebovali si promluvit.
Našli si nějaké místo na sezení. ,,Promiň mi Jimine že jsem ti neřekl pravdu. Moc se omlouvám. Nechtěl jsem, aby jste se spolu seznámili. Omlouvám se" omluvil se Yoongi.
Bylo mu líto, že se to stalo.
Oba byli už trochu napití. Měli v sobě alkohol, který hlavně na Jimina hodně působil.
Jimin chytil Yoongiho za ruku a pomalu přiložil svoje rty na jeho. Po chvilce začal rty hýbat. Yoongi spolupracoval. Kluci se od sebe odtáhly až když jim docházel dech. ,,Promiň" Jimin sklopil zrak, ale Yoongi ho chytil za bradu a znovu spojil jejich rty.
Líbila se mu chuť jeho rtů.
Byli sladké a lehce šel cítit alkohol. Yoongi svou rukou přejel po Jiminově rozkroku. Jimin lehce zavzdychal. Jimin si ale uvědomil, že to co dělají musí přestat. Neměl ho políbit, byla to chyba. Yoongi měl přítele a tak se odtáhl. ,,Copak je Jiminie?" Chytil Jimina za ruku a koukl se mu do očí. ,,Yoongi není to správné, máš přítele." Oční kontakt nepřerušoval. ,,Ale Jiminie ty mě nemáš rád? Začal jsi to a pak to takto hnusně ukončíš." Jimin nesouhlasně kroutil hlavou. ,,Yoongi přestaň. Mám tě rád, ale prostě ne. Prostě to skončíme u polibku." Yoongi pustil Jiminovu ruku, vstal a odešel. Jimin mlčky seděl.
Zase něco zkazil.Po nějaké době si k němu přisedl Taehyung. ,,Jimine kde máš Yoongiho?" Jimin jen pokrčil rameny. Nevěděl kde je. ,,Stalo se něco?" Přikývl. Bylo mu líto to co se stalo. ,,Líbali jsme se, ale já ho zastavil. A nakonec odešel. Nevím kde je. Možná odešel a nebo si někoho našel." Taehyung záporně kroutil hlavou. ,,Prosím tě nepřeháněj to. Měli by jsme ho najít.Něco se může stát." Jimin si uvědomil Taehyungovi slova, proto vstal a šel ho hledat. Našel ho v pokoji.
Yoongi seděl na posteli a hypnotizoval stěnu. Neměl na sobě koženou bundu a ani rolák. Kalhoty měl rozepnuté. ,,Yoongi? Je vše v pořádku?" Opatrně se sehnul aby zvedl rolák který ležel před ním. Opatrně přišel k Yoongimu a podal mu ho. Jakmile se Jimin jemně dotkl Yoongiho, chlapec ucukl. ,,Yoongi Klid." Schoval chlapce v objetí. ,,Obleč se, půjdeme domů." Yoongi se oblékl a následně šli hledat Taehyunga. Ten hledal oba dva. Jakmile spatřil chlapce usmál se. Byl rád že je vidí. ,,Neodvezl by jsi nás domů prosím?" On přikývl.Sám se domů dostal za hodinu. Byl rád že je doma. Převlékl se do pyžama a šel si rovnou lehnout. V posteli se převaloval. Sice byl ospalí, ale usnout nemohl. Nešlo to. Cítil Yoongiho rty na svých.
Pořád vnímal tu chuť.
Připadal si jako zamilovaná puberťačka.
Jeho city mu byli divné. Proč zrovna teď? Bylo divné jak se cítil. Bylo divné to, co cítil při polibku.
Bylo to možné? Je to vážně láska? Přes hodinu ležel v posteli a snažil se usnout, ale nešlo to, myšlenky byli silnější. Vstal a šel si dát cigaretu. Venku byla zima, ale to mu nevadilo. Přemýšlel.
Vykouřil celou krabičku.
Naposled kdy vykouřil na sezení jednu celou krabičku byl rok po tom co přišel o matku.Trochu jsem na chlapce zlá. A omlouvám se za případné chyby. Kapitoly teď píši po nocích. Ale plus je že mám ještě předepsané dvě. Takže by mohli vyjít v průběhu týdne.
ČTEŠ
Save me/Yoonmin
FanfictionJimin ležel schoulený v koutě. Nohy měl přitisknuté k tělu. Oči měl zarudlé od pláče. Modlil se, aby jeho utrpení skončilo. Nechtěl se už více v rohu schovávat. Nechtěl už více zažívat ty muka, která mu působila cizí ruka. Už to nezvládal. Byl z toh...