Kapitola Čtrnáctá

202 21 0
                                    

Další den v neděli brzo ráno probudil Jimina mobil, který vyzváněl a žádal si jeho pozornost.
Jimin nechtěl vstávat, ale mobil pořád vyzváněl, a proto po nějaké době vstal a pro mobil si došel.
Chvíli mu trvalo než zaostřil a zjistil kdo mu volá.
Chtěl se totiž kouknout jestli má smysl to zvedat.
Byl to Yoongi.
Rozmýšlel jestli to zvednout, jestli mu to za to stojí.
Nakonec to ale zvedl. ,,Ahoj Jiminie doufám že jsem tě neprobudil. Nechceš jít teď ven?" Jakmile Yoongi domluvil, Jimin slyšel slabé ťuknutí na okno.
"Ťukání" bylo opakované.
Dobelhal se s telefonem k oknu které otevřel.
Nechápal co to ťuká, bylo to okno které vedlo na střechu a proto opatrně vylezl ven.
Jimin musel jít až ke konci střechy aby viděl co se děje.
Pod střechou stál Yoongi.
Usmíval se od ucha k uchu.
Jimin si uvědomil že si pořád s Yoongim volá. ,,Co tu děláš?" Yoongi se více usmál.
Jimin chtěl znát odpověď.
Vždyť měl od té holky vypadnout až kolem osmé hodiny, ne ve čtyři hodiny ráno. ,,Nechceš jít dolů?" Optal se Yoongi stále hledící na Jimina. Jimin se otočil a opatrně vlezl zpátky do pokoje.
Nechal si na sobě pyžamo, které se skládalo z trenek a tílka, a vydal se dolů otevřít Yoongimu.
Yoongi stál u dveří a usmíval se, ale jakmile spatřil Jimina v očích mu zajiskřilo. ,,,Ahoj Jiminie. Dnes ti to sluší" ušklíbl se. Jimin si jeho slova neuvědomoval.
Spal jen čtyři hodiny.
Nepřemýšlel nad tím co mu Yoongi řekl.
Jimin chytil Yoongiho za ruku a vtáhl ho dovnitř.
Nechal ho aby se vyzul a pak ho táhl do svého pokoje.
Yoongiho usadil na postel a on sám si sedl na jezdící židli. ,,Co tu chceš Yoongi? Jsou čtyři hodiny ráno. Čtyři hodiny! Normálně se vídáme až od osmé hodiny. vždy až kolem osmé vypadneš od té osoby" Jimin byl lehce podrážděn.
Nebylo to tím že ho probudil, byl zvyklí spát málo hodin, ale byla neděle.
To byl den kdy měl ležet v posteli, Yoongi vždy přišel lehl si vedle něho a koukali na filmy, nebo jen odpočívali, či mluvili ale vždy to bylo v pozdních hodinách.
A navíc včera ho nechal samotného, a Taehyung mu řekl něco co ho tížilo.
,,To mě tak nerad vidíš? já vím kolik je, nemusíš tolik křičet. No hold jsem od té holky vypadl dříve. Ale řeknu ti to takhle nebyla dobrá, takže kdybych si musel vybrat někoho s kým bych šel do toho i po druhé, tak ona by to určitě nebyla. Nebyla zajímavá ani nijak hezká, v posteli také nebyla dobrá, kdyby to bylo poprvé tak bych to chápal, ale ona prý spala s hodně lidmi. Nebyla dobrá a to jí chválili." Jimin vnímal slova, která Yoongi řekl. Nebyla dost dobrá? Vždyť si jí vychvaloval. Byl z ní nadšen. ,,Aha a s kým by jsi podruhé šel do postele? A nebo máš někoho vyhlédnutého?" Yoongi nakousl téma, které Jimina dosti zajímalo a proto se znovu zeptal. Znovu se ho zeptal a tentokrát doufal v odpověď. ,,S nikým bych znovu do postele nešel. Nikdo se nenašel, ale to už jsem ti říkal. A jestli mám někoho vyhlédnutého? Ano mám někoho vyhlédnutého." Jimin se chtěl dozvědět kdo to je. Ale věděl, že by byla hádka a tak radši mlčel. ,,To rád slyším Yoongi" nuceně se usmál aby ukázal že je vážně rád. Avšak slzy v očích zahnat nešli a proto se radši otočil. ,,Jiminie jsi v pořádku? Pročpak ses otočil? To mne nechceš vidět?" v hlase byla stopa po smutku. ,,Jsem v pořádku, a prosím tě, já jsem rád že tě vidím. Tak dopodrobna povídej jaký byl včerejšek." Jimin se vždy po jeho schůzce zeptal, co bylo na té schůzce, jaký byl a co se dělo. 

Yoongi mluvil přes hodinu.
Většinou na ní nadával.
Jimin doufal že s tím přestane aspoň na chvilku, ale on řekl, že v pondělí má další schůzku aby si vynahradil sobotu.
Zbytek neděle spolu leželi v jedné posteli a koukali na filmy. 

Save me/YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat