Čas ubíhal pomalu.
Jimin se měl dobře.
Vše, co chtěl dostal, jediné, co mu chybělo, byla volnost.
Musel se zdržovat v domě, když chtěl byť jen před dům, někdo ho musel doprovázet.
Byl jako ve vězení.
Otec Taemina chodil do domu častěji, vybíral lidi, kteří museli být zabití. Tolikrát měl být Jimin u vraždy, ale Taemin to zakázal, nechtěl, aby se psychicky zhroutil.Na přítele si hráli dále, měli společné večeře, Taemin kupoval Jiminovi hezké dárky.
Dostával plyšáky, něco do jeho místnosti, drahé oblečení, náramky, hodinky a náhrdelníky.
Jimin darované šperky nenosil, jediný šperk, který nosil, byl náhrdelník od Yoongiho.Když měl volný večer, přemýšlel nad jeho milovaným.
Jeho srdce vždy při vzpomínce na něj bolelo.
Telefon nedostal, jen jednou o něj požádal, ale nedopadlo to zrovna nejlépe.
Vznikla hádka, která se táhla přes tři dny.
Nadávali na sebe, byli v jednom ohni.
Vyměnili si dost ošklivých slov, kterých následně litovali.Telefon chtěl zpátky a proto naplánoval romantickou večeři, na které se chtěl zeptat ohledně telefonu.
Večeři připravil sám, na stůl dal svíčky a do vázy připravil květiny.
Kolem osmé hodiny se dostavil i Taemin.
,,Jiminie krásně to voní. Jsi šikovný."
Ruce se objevili na Jiminovích bocích.
Taemin obdarovával Jimina polibky.
Líbal ho na krk a ramena.
Jimin se pod návaly polibků uvolnil.
,,Co kdyby jsme nechali večeři na později a spíše se přesunuli do ložnice."
Jimin se otočil čelem k jeho příteli.
Slabě přikývl.
Chtěl se po té dlouhé době uklidnit a trochu se uvolnit.Taemin ho chytl za ruku a táhl ho do místnosti, v které ještě nebyl.
V místnosti byla velká postel povlečená v černém.
Místnost byla tmavší a bylo tam celkem slabé osvětlení.
Byli tam skříně, některé byli otevřené, Jiminovi se nelíbilo to, co ve skříních viděl.Taemin opatrně položil Jimina na postel.
,,Jsi si jistý, že to chceš?"
Nechtěl, aby toho pak litoval.
,,Oba to chceme, Neoddaluj to. Prostě to udělej. Jdi do mě. Chci to."Vše začalo líbáním.
Oba si vyměňovali své city.
V polibcích byla láska, něha a obavy. U polibků nezůstali dlouho, Taemin byl nad Jiminem.
Sundal oběma tričko a nově objevenou plochu obsypával polibky. Různě jí hladil.
Oba si užívali tuto chvíli.
Konečně dostal Taemin to, co chtěl. Taemin nikde nezanechával po sobě stopy, ale Jimin se nijak neostýchal. Taeminovi udělal flíček na krku. Yoongimu to nemohl dělat a tak si to chtěl vyzkoušet.
Chtěl někoho vlastnit, někoho ozdobit svou značkou.
Taemin sundal i poslední kousky oblečení.
Taemin si vzal od Jimina úd do pusy a čekal, jak zareaguje.
Jimin si obličej zakryl rukami, nechtěl ukázat svou červenou tvář.
Taemin pomalu začal pohybovat hlavou nahoru a dolů.
Jiminova tvář nabírala barvu červeně.
Jimin tiše vzdychal.
Nevěděl, co si má zakrýt prvně. Jestli svou rudou tvář a nebo pusu, aby zastavil vzdychání.
Taemin své pohyby zrychlil.
Jimin byl v rozkoši, své ruce přemístil do vlasů Taemina a určoval si tempo. S výkřikem se udělal do Taeminovi pusy.
Taemin mu polibkem předal semeno.
,,Nikdy nepolykám."Jimin Taemina položil na postel, chtěl mu udělat také dobře.
Tentokrát byl nahoře Jimin.
Taemin mu dal kondom, který navlékl na ztopořený penis, na který následně dosedl.
Rozkoš s bolestí projeli tělem.
Jimin byl vyčerpán po svém orgasmu, takže se sotva dokázal nadzvedávat. Taemin si tohle uvědomoval a tak sám do Jimina přirážel.
Jimin seděl v klíně přítele, který do něj pomalu přirážel.
,,Prosím." Sténal Jimin a doufal, že pochopí o co prosí. Taemin věděl, co chtěl, ale chtěl ho trošku potrápit.
,,O co prosíš Minie?"
Zasypával ho polibky a s přirážením přestal.
,,Netrap mě. Prosím, přirážej rychleji." Taemin se usmál a splnil přání.
Oba chlapci vzdychali, jejich vzdechy plnili pokoj.
Jimin své nehty zaryl do Taeminovych zad.
Vyvrcholili společně.,,Bylo to tak špatné?"
Jimin oddychoval na hrudi svého "přítele".
,,Bylo to úžasné. Něžné, plné lásky. Moc se mi to líbilo."
Jimin dostal polibek do vlasů.
,,Byl jsi celkem hlasitý. Myslím si, že tě slyšeli až dolů." ,,Ale ty jsi byl taky hlasitý."
Taemin jemně hladil oddychujícího chlapce po vlasech.
,,No to ano, ale přes tebe mě nemohli slyšet. Víš, že chodím do společnosti?" ,,No, vím to. Proč se ptáš?" ,,Nechal jsi mi pár dosti viditelných fleků na krku a ty tvoje škrábance. Jsi taková kočička. Já ale musím chodit mezi lidmi. To nemůže být viditelné."
Jimin jen zapředl a na zvedající se hrudi Taemina usnul.Jimin se probudil dříve, než Taemin. Venku byla tma.
Jimin se oblékl a co nejtišeji odešel do své místnosti.
Nešel si znovu lehnout, potřeboval si urovnat své myšlenky.
Co přesně cítí k Taeminovi?
A co Yoongi?
Jak to všechno bude dál?
Yoongi byl člověk, kterého miloval, nechtěl ho ztratit, byla to jeho naděje, ale v jejich "vztahu" nebyla láska ani něha.
Taemin mu ukazoval lásku. Ukazoval mu, co znamená láska, co znamená být s někým ve vztahu.Když svítalo, Jimin musel vstát a jít udělat Taeminovi snídani.
V kuchyni byl bordel, který musel před uděláním snídaně uklidit.S připravenou snídaní šel do pokoje, v kterém měl spát jeho "přítel".
Když otevřel, nikdo v posteli neležel. V koupelně netekla voda.Snídani vzal a šel se podívat do kanceláře.
Před kanceláři se zastavil.
Slyšel řev a proto radši chvilku stál a poslouchal.
Byl to Taemin, který se hádal s někým, kdo měl hluboký hlas.
Jimin typoval, že druhá osoba je otec. Jimin chtěl odejít, ale dříve než se dostal z dosahu, dveře se otevřeli.
Z dveří vyšel otec, který byl vzteky rudý a za ním stál Taemin, který se usmíval.
,,Taky jsem tě rád viděl otče a příště až se znovu budeš chtít hádat, tak jdi k někomu jinému." ,,Jdi do prdele." Vrazil do Jimina a odešel.
Jimin položil tác s jídlem na stůl.
,,Co se stalo? Proč tu zase byl? Neudělal ti něco?" Taemin si sedl za stůl a Jimina si stáhl do klína.
,,Přišel se znovu vyřvat. Dál to neřeš. Rád bych řešil, proč jsi odešel?" ,,Tohle bych také neřešil." Usmál se a dál se nic neřešilo.Co preferujete více, Jimin s Yoongim a nebo Jimin s Taeminem?
ČTEŠ
Save me/Yoonmin
FanfictionJimin ležel schoulený v koutě. Nohy měl přitisknuté k tělu. Oči měl zarudlé od pláče. Modlil se, aby jeho utrpení skončilo. Nechtěl se už více v rohu schovávat. Nechtěl už více zažívat ty muka, která mu působila cizí ruka. Už to nezvládal. Byl z toh...