Kapitola Dvacátá Šestá

207 14 3
                                    

Od incidentu uběhl měsíc.
Taemin i Jimin měli svoje hezké i špatné chvíle.
Taemin byl první, kdo byl nepříjemný, vše, co se mu jen trochu nelíbilo, dal značně najevo.
Vyváděl kvůli každé blbosti, Jimin se mu v takové chvíli vyhýbal.
Po Taeminovi přišla tato chvíle i na Jimina.
Ten byl, ale trošku klidnější, nevyváděl, když na něj přišla ta těžší chvíle, šel do pokoje, aby se vyvztekal a pak přišel zpátky.
Ale bylo tam i to období, kdy oba potřebovali sex a nebo aspoň nějaké uvolnění.
Taemin si na Jimina nedovolil, když to na něj přišlo zavřel se ve své kanceláři.
To samé udělal i Jimin. 

Bylo pondělí, Jimin se musel upravit na večer.
Byla sešlost, na kterou Taemin musel a chtěl si sebou vzít Jimina, aby si ho ohlídal.
,,Taemine já nemám co na sebe?" řval přes celou místnost.
Nechtělo se mu tam, měl tam totiž potkat různé lidi z podsvětí a otce Taemina.
,,Vem si něco hezkého, musíš vypadat úžasně.
Bude tam můj otec a já mu musím ukázat, že jsem si tě vybral dobře. Musím mu ukázat, že jsem udělal dobře ohledně toho, že jsem tě nechal žít."
Taemin byl dost nervozní, otec byl člověk, kterého se bál.
,,No když mi to má slušet tak mi ukaž, co na sebe."
Taemin odběhl do pokoje. Když se vracel držel v ruce oblečení.
,,Obleč si toto. To ti bude slušet. Otci se akorát nikdo nezalíbí, kdyby jsi se mu zalíbil, byl by to zázrak."
Taemin byl hodně nervozní a tu nervozitu přenesl i na Jimina.
,,Uklidni se. Kvůli tobě jsem taky nervozní. Jak tě mohu hodit do pohody?"
Jimin chtěl, aby se uklidnil.
,,Věděl bych o jednom způsobu, jak se uklidnit."
Stoupl si za Jimina a své ruce obmotal kolem jeho pasu.
Začal mu věnovat motýli polibky na krk.
,,Taemine tohle by nešlo. Já mám Yoongiho." Jimin to chtěl, ale byl tu Yoongi.
Kdyby Yoongi nebyl, šel by to do toho. I kdyby to mělo být na jednu noc, šel by do toho.
,,Yoongi, Yoongi, Yoongi, kurva nemůžeš na něj zapomenout?! Už přes měsíc nic o něm pořádně nevíš, nevíš jestli ti napsal a jediné, co ti řekl bylo to, že tě má rád. Co kdyby jsi aspoň dnes na něj zapomněl. Přes měsíc jsi byl bez toho, tobě to nechybí?" ,,Vypadni. Nech mě se připravit, za chvíli budeme muset jít. Yoongi mi chybí, byl bych rád, kdyby jsi mi vrátil telefon a půjčil mi nabíječku."
Taemin odešel a aby ukázal, že je naštvaný, třísknul dveřmi. 

Jimin se osprchoval, nasoukal se do věcí, které mu přinesl a upravil se. 

(Jimin je ve všem hezký, takže bylo těžké vybrat jeden obrázek 😅)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Jimin je ve všem hezký, takže bylo těžké vybrat jeden obrázek 😅)

,,Moc ti to sluší." Slyšel ihned, co vyšel z pokoje. ,,Děkuji Jiyongu. Kde je?" Bylo mu jasné, že se někam šel schovat, aby se uklidnil, ale zajímalo ho kam.
,,Je ve své pracovně, ale být tebou tak tam teď nechodím. Vypadá dosti naštvaně. Co jste si zase udělali?" Jimin mávl rukou a tím dal znamení k tomu, aby to neřešil. ,,Za chvilku musíme jít a on si šel trucovat. To je skvělé." ,,Nešel jsem trucovat." Ozvalo se z konce chodby.
Jimin pohlédl na Taemina. Byl bez hlasu, Taemin vypadal nádherně.

Save me/YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat