Pondělí.
Po škole se měli chlapci setkat, ale setkání se neuskutečnilo. Yoongi měl znovu nějakou schůzku. Jimin si tedy po škole šel sednout sám do parku. Sedl si tam kam obvykle.
Byl tam sám.
Vytáhl si knihu kterou neměl šanci číst.
Vždy když chodil s Yoongim ven, tak jediné na co měl ještě čas bylo se trochu poučit, napsat úkoly a kolem půlnoci zalehnout do postele. Na knížky či malování neměl čas. Chtěl být s Yoongim, a proto zanedbával to co měl rád.
Tím že Clarysa byla doma tak Jimin nemusel uklízet, ona všechno udělala. Clarysa chápala, že je Jimin s někým koho miluje, přála mu to.
Byl zase šťastný a proto ho nechala být venku.Z parku Jimin odešel až k večeru. Čtení a zpěv ptáků byl uklidňující a proto tam seděl tak dlouho.
Hned v úterý se chlapci po škole střetli.
Yoongi dokonce přišel pro Jimina před školu.
Jimin měl chuť obejmout svého kamaráda ale neudělal to, před školou bylo dost lidí kteří se koukali na Jimina.
Čekali co z toho bude.
Tyrani samozřejmě do toho zasáhli. ,,Máš celkem hezkého přítele, jsem nevěděl že někoho máš. Je celkem fajn, kdy jste spolu naposled spali? Jako měl by jsi začít. Je celkem dobrý." Ušklíbl se jeden z kluků.
Jimin mlčky stál, nechtěl se zaobírat takovými blbostmi. Ale Yoongi se do toho vložil. ,,Já vím že je fajn on je dokonce dokonalý. Spíme spolu každý den a on zažívá ten nejlepší sex který kdy mohl. Ty prý v té stojíš za nic. Zrovna dnes jsem měl v plánu něco podniknout, nechtěl by jsi do trojky aby jsi se zlepšil? Přeci jen Jimin by nemusel celou práci dělat sám." Yoongi vzal Jimina za ruku a šel do parku.
Mladší sotva Yoongiho stíhal. Byl na něj celkem rychlí. ,,Zpomal já tě nestíhám." Jimin sotva lapal po dechu. Cigarety se projevovali na jeho kondičce. Yoongi tedy zpomalil a šel klidnou chůzí. ,,My spolu spíme každý den? Že o tom nevím." Mladší se musel usmívat.
On řekl jeho tyranovi že Yoongi s ním spí. ,,No to víš že jo. Každý den a jsi dokonalý. Máš rád když tě svazuji a trestám tě za každou maličkost, a ty v slasti řveš moje jméno a zní to božsky." Jimin se musel znovu usmát. ,,Vážně?Je divné že si to nepamatuji." Yoongi se usmál. V očích měl jiskřičky. ,,Chceš osvěžit paměť? Rád ti to ukážu na vlastní kůži." Yoongi se ušklíbl a Jimin se musel červenat. Culil se a byl celý rudý. Nečekal, že by toto někdy uslyšel. Mladší nemohl mluvit, byl zaskočen. ,,Copak Jiminie zarazilo tě to?" Starší schoval mladšího ve svém objetí. Starší neřešil to že byli na ulici plné lidí. ,,Hyung lidé se koukají. Jsme na ulici nezapomněl jsi? To jsi nemohl vydržet do parku?" Jimin byl dost nervozní.
Nelíbilo se mu, že jsou na veřejnosti v objetí.
Jimin se snažil vymanit, ale Yoongi ho nepustil. ,,Jiminie tobě to vadí? Já jsem s tím v pohodě. Přeci spolu spíme každý den, toto by ti nemělo vadit." Jimin byl červený jak rajče. Zavrtal svou hlavu do jeho hrudi, teď mu to nepřišlo tak špatné. Nechtěl aby ho Yoongi viděl s rudou tváří. ,,Tak Jiminie jdeme tedy do toho parku?" jimin teď nechtěl, ale on byl ten který chtěl do parku a tak přikýv. Yoongi se culil. ,,Proč se tak culíš?" Zeptal se maldší z chlapců. Yoongi jen zakroutil hlavou a jeho culení bylo pryč. Nasadil svou kamennou tvář a koukal se před sebe. Jimin by to s Yoongim dosti rád zkusil. Vždy měl jen nucený pohlavní styk, s ním by šel dobrovolně, i kdyby to bylo něco hodně zvráceného. Když si kluci sedli na lavičku Yoongi svou ruku přemístil na Jiminovi ramena. Jimin se přisunul k Yoongimu a svou hlavu položil na jeho rameno. Jen mlčky vedle sebe seděli a poslouchali zpěv ptáků. ,,Jiminie mohu tě políbit?" optal se zničeho nic chlapec. Jimin jen přikývl, zavřel oči a čekal co se bude dít. Yoongi bez váhání přiložil své rty na Jiminovi. Jimin znovu cítil motýli v břiše, jeho rty chutnali sladce, už nechtěl nikoho jiného nežli jeho. ,,Co takhle se přesunout ke mě. Nikdo tam není." Jimin přikývl. Věděl k čemu se schyluje. Věděl jak to skončí, věděl že se spolu vyspí a že ho pak odkopne protože nebude pro něj dosti dobrý. Mohl by nesouhlasit aby uchoval kamarádství, ale věděl že by se to jednou stalo. Už ho konečně chtěl cítit v sobě, chtěl se s ním vyspat. Yoongi tedy chytil Jimina za ruku a mířil s ním co nejrychleji domů.
ČTEŠ
Save me/Yoonmin
FanficJimin ležel schoulený v koutě. Nohy měl přitisknuté k tělu. Oči měl zarudlé od pláče. Modlil se, aby jeho utrpení skončilo. Nechtěl se už více v rohu schovávat. Nechtěl už více zažívat ty muka, která mu působila cizí ruka. Už to nezvládal. Byl z toh...