Jimin tam byl přes týden, za ten čas se zabydlel.
Svou místnost si udělal pro sebe příjemnější.
Trochu si ji vyzdobil.
Naučil se i čas, v kolik musí vstávat, kdy musí udělat snídani pro malou a mnoho dalších činností, které musel stihnout v určitý čas.
S Taeminem ani s Jiyongem se moc nevídal, každý měl své povinnosti, které museli udělat.Jiminovi se stýskalo po Yoongim, mobil, který si sebou vzal, mu byl hned na začátku pobytu sebrán, takže i kdyby mu Yoongi psal, nedozvěděl by se to.
O malou Lisu se staral.
Každý den u ní byl, co nejdéle mohl. Nechtěl ji nechávat samotnou.
Byla vystrašená a všech lidí, krom Jimina se bála.
Lisa si s Jiminem ráda povídala. Dozvěděl se o holčičce tolik krásných, ale i smutných vzpomínek, malá říkala, že až odejde tak si Jimina vezme sebou, aby tam nemusel mezi těmi zlými lidmi být.
Bylo to malé štěstíčko, které rozjasnilo den, avšak když se blížil konec týdne měla být schůze, na kterou Jimin také musel jít. Lisu musel nechat samotnou, nelíbilo se mu to, ale neměl na vybranou.Na schůzi byli všichni, kteří v baráku pracovali.
Jimin seděl vedle Taemina, prý kvůli tomu že byl nejslabší. ,,No tak povídejte, co jste zase posrali?! Zeptal bych se vás, co se vám povedlo, ale tím že jste vše tento týden posrali tak to nemá smysl!! Jste k ničemu!! Je tu tolik lidí a peníze jdou do sraček! A víte proč to jde do sraček?!" Chvilku se odmlčel. Jimin jen tiše seděl a doufal v to, že nebude zmíněn. ,,Protože jste k ničemu! Nic neumíte! Jste jen horda sádla bez mozku!" Jimin se bál. Taemin rozmachoval rukami a Jimin čekal, kdy dostane do hlavy. ,,Můj otec se vzteká a není spokojen s vaší prací! A já jsem ten, který je pak seřván a je mu ublíženo! Jste neschopní!"Taemin řval přes půl hodinu, další půl hodinu se řešili peníze a poslední řešené téma byli unesení lidé.
Taemin mluvil o spoustě lidech, kteří tam byli, když zmínil Lisu, Jimin poslouchal.
Jednou řekl něco špatného a Jimin jí bránil. Nelíbilo se mu, že mluví špatně o jeho štěstí.Po schůzi Jimin musel počkat na Taemina.
Taemin ho měl seřvat za to, že se ozval. ,,Jimine, co to mělo znamenat?! Měl si jen sedět a poslouchat! Nedovolil jsem ti mluvit!" Jimin se tvářil naštvaně. ,,Toto je svobodná země, ve které svůj názor mohu projevit! Nemůžeš mi zakázat říci svůj názor! Lisa je úžasná holčička, která nemá být tady a ty jí nemáš ani právo urážet! Co se ti prosím tě stalo?! Myslel jsem, že jsi v celku v pohodě, ale ty ne! Ty jsi zrůda! Nechal si zabít tři lidi! A to jen za dnešek! Zrůdo!" Jimin si dovolil příliš, věděl, že už to bylo přes čáru, ale nikdo, nikdo si nesměl dovolit urážet jeho malé štěstíčko. ,,Děláš jako by ti záleželo na lidských životech. Tolik lidí ti ublížilo a i přes to se snažíš hrát na člověka. Uvnitř si taky zrůda a navíc líbí se ti tvrdší zacházení. Přiznej si to, si také zrůda, tak jako každý. Lisa je jen dítě, které by stejně nepřežilo. Její rodiče jsou fetky, které dítě mlátí, tolikrát dítě skončilo v nemocnici, jednou málem umřela a stejně i přes to vše, jí chtějí zpátky. Ona přijde domů a teď to bude její smrt." Jimin nechápal, kde se to v Taeminovi bere. Jeho ruka vyletěla rychle nahoru a udeřila Taemina. ,,Nejsem zrůda a teď mě omluv, jdu za Lisou."Jimin se otočil a odešel. Bylo mu jedno, že dal jeho "zachránci" přes pusu. Lisa byla to nejdůležitější v tom baráku.Jimin opatrně zaklepal na dveře, když slyšel tlumené ,,dále" vešel. ,,Ahoj Liso, tak, copak jsi dnes dělala?" Usedl si vedle holčičky.
Holčička vstala a pro něco běžela. Když běžela zpátky něco měla za zády. ,,Z jaké ruky?" Optala se malá. ,,Hmm tak řekl bych z pravé." Usmál se na malou. Lisa dala ruku před sebe. V ruce držela papír. Dala ho Jiminovi. ,,Podívej se na to." Vřískala.
Na obrázku byla Lisa držící se za ruku s Jiminem. Byli spolu na louce, kolem létali ptáci a u Lisi seděl pes. ,,To je nádherné, moc ti děkuji." Malou Lisu si schoval v objeti. Z příjemné chvíle je vyrušilo silné zabouchání. ,,Utíkej se schovat do koupelny, za žádných okolností nevycházej." ,,Já nikam nejdu, zůstanu s tebou." Maličká nechtěla uposlechnout. ,,Utíkej. Prosím jdi do koupelny. Slibuji, že za tebou přijdu." Malá silně objala Jimina a odešla. Do místnosti vtrhli dva chlapi, kteří popadli Jimina a někam ho táhli. ,,Nechte mě!" Křičel na chlapi, kteří ho táhli.Chlapi ho hodili před nějaké dveře. ,,Vstup."
Opatrně vstoupil dovnitř.
V té místnosti byl poprvé.
Věděl, proč tam je. Bylo to za tu facku, přeci jen, muselo to tak být. ,,Jimine, zdravím tě. Před nějakou hodinou jsme se viděli. Víš, proč jsi tu, že?" Jimin přikývl. ,,Jsem tu kvůli tomu, že jsem si dovolil ti dát facku. Chceš mi to vrátit? Nebo mi chceš více ublížit?" Jimin se narovnal a snažil se být v klidu.
Čekal facku, kterou nedostal.
,,Klekni si!" Poručil přísně Taemin. Jimin poslechl, bál se, že by jinak Lise ublížil. Taemin si klekl naproti Jiminovi. ,,Jimine přestaň dělat tyto píčoviny. Příště bych tě musel uhodit. Nikdo si nesmí dovolovat. Takže laskavě příště si to odpusť." Taemin zajel rukou do Jiminovích vlasů, lehce za ně zatahal. Jimin to měl moc rád, miloval když mu někdo zatahal za vlasy. Opatrně pootevřel ústa a přivřel oči. Připadal si jako malá bezbranná oběť. ,,Jsi jako kurva. Aspoň vím, co na tebe zabírá. Jsi roztomilý. Takhle bych tě mohl vídat pořád." Jimin si uvědomil, že jediný, kdo tohle mohl dělat byl Yoongi. ,,Tohle mi více nedělej. Není mi to příjemné." Řekl klidně. Líbilo se mu to, ale chtěl to jen od Yoongiho. Chtěl, aby mu Yoongi tahal za vlasy, aby si s ním hrál. Miloval, když nad ním měl někdo kontrolu. ,,Zrůdičko vždyť vidím, že ti je to příjemné. Nejradši by si chtěl, abych ti věnoval polibek a hrál si s tebou." Jimin to nedokázal poslouchat.
Byla to pravda, chtěl to a to opravdu moc.
,,N-nechci t-to." Zakoktal. Byl z toho vzrušený. ,,Ale, ale kočička by si ráda hrála, ale nemůže přeci jen má přítele. Jdi do pokoje, kdyby sis to rozmyslel přijď, víš, kde mě najdeš." Jimin odešel zpátky k Lise.
Malá ihned přiběhla a skočila mu do náruče.Oba dva spolu usnuli v jedné posteli, v objetí. Lisa se poprvé cítila v bezpečí i přes krutou noc.
Kapitola je v slíbený termínu. Další dvě kapitoly vyjdou v neděli.
ČTEŠ
Save me/Yoonmin
FanfictionJimin ležel schoulený v koutě. Nohy měl přitisknuté k tělu. Oči měl zarudlé od pláče. Modlil se, aby jeho utrpení skončilo. Nechtěl se už více v rohu schovávat. Nechtěl už více zažívat ty muka, která mu působila cizí ruka. Už to nezvládal. Byl z toh...