EP 15

127 11 0
                                    

»Jimin P.O.V«

Setelah aku meletakkan semua barang2 Y/n  di ruang tamu,aku menunggu Y/n masuk ke dalam rumah. Yoongi pula sudah pun masuk bilik,kemaskan barang2 dia sendiri.

Bila Y/n masuk ke dalam rumah,aku terus mencapai Y/n dengan senyuman.

"Y/n-ah,aku dah letakkan semua barang2 kau di situ" aku menunjukkan barang2 dia di atas lantai.

"Thanks Chimie~ kaulah sahabat yang paling baik yang pernah aku jumpa"

OUCH.

Sakitnya aku dengar perkataan tu. Y/n cuma melihat aku sebagai sahabat dia. Tak lebih dari tu.

Y/n senyum dan ambik barang2 dia. Aku pun ikut dia sampai ke bilik dia.
————
»Author P.O.V«

Jimin dan Y/n masuk ke dalam bilik Y/n untuk meletakkan barang2 Y/n. Y/n duduk atas katil selepas meletakkan barang nya. Jimin pula berdiri di depan Y/n.

"Dah la..sampai situ jelah. Kau boleh balik,Jimin" Y/n berkata.

"Oh..Y/n.." Jimin berkata dengan suara yang perlahan. Y/n menoleh ke arahnya.

"Ye?" Y/n bertanya.

"Kau tau kan kita dah lama berkenalan kan?" Jimin mula bercakap.

Y/n mengangguk.

"R-rasanya,inilah masanya.."

"Masa untuk apa Jimin? Aku keliru?" Y/n bangun dari katil dan pandang Jimin dengan muka yang keliru.

Y/n tak dapat tangkap apa maksud dalam kata2 Jimin tu.

Apa maksud dia "inilah masanya"..??

"Y-Y/n..aku dah lama pendam perasaan ni untuk kau. Dan inilah masanya untuk aku luahkan"

Y/n cuma berdiam diri. Tak tau nak cakap apa tapi matanya membulat seperti nampak hantu.

"Aku sukakan kau Y/n.."
————

Permainan Cinta Tiga Segi [●P.JM & K.TH●] √Where stories live. Discover now