Pov. Rye
Znam się z Andy'm już 3 lata i jest on naprawdę bardzo ważną osobą w moim życiu.
Kocham go już od dawna jednak boję się mu to powiedzieć
Czemu?
Może dlatego że mnie odrzuci?
Nie czuje do mnie tego samego co ja do niego. Przecież nasz związek zmieniłby wszystko co dotychczas stworzyliśmy będąc w zespole.
U nas to było normalne I codzienne że się przytulamy, śpimy ze sobą czy się całujemy. Jednak tu chodzi o to że Andy jest dla mnie kimś więcej niż tylko najlepszym przyjacielem w przeciwieństwie do reszty chłopaków.
Wszyscy uwielbiamy Andy'ego za to kim jest i za jego talent, kochamy spędzać z nim czas. Chociaż czasami Andy patrzy się na mnie inaczej niż na innych i przytulam się z nim częściej niż z Jack'iem, Brook'iem czy Mikey'm. Sam nie wiem co mam robić...
Muszę to przemyślećPov. Andy
Od pewnego czasu zacząłem coś czuć do Rye'a. Coś więcej niż tylko przyjaźń...tak jakby...miłość?
Tak. Zakochałem się w Rye'u.
Tak jestem gejem.
Kocham Ryan'a Beaumont'a
Nie wiem co mam zrobić z tym faktem. Bardzo chciałbym aby został on moim chłopakiem, ale jest jeden problem. Co jeśli Rye mnie nie kocha I jestem dla niego tylko przyjacielem?
Muszę to przemyśleć. Jest mi z tym bardzo trudno. Kiedy jest blisko mnie...Bardzo się denerwuje i nie wiem co mam robić. POMOCY
Może warto by było powiedzieć to komuś z reszty chłopaków
Jack, Brooklyn, Mikey?
Nie wiem. A co jeśli oni powiedzą to Rye'owi?
Nie...
Chociaż...z drugiej strony...przyjaźnimy się i nie zrobiliby mi tego. Prawda?
Zapytam Brooka o radę. Blondyn zawsze mi pomaga kiedy mam jakiś problem. Zawsze jest przy mnie. Jest on dla mnie jak brat którego nigdy nie miałem.
Może on będzie wiedział co zrobić, a może Rye mówił mu coś o mnie?
Nie, to by było zbyt piękne.
Ok. Podjąłem decyzjęNo i jest prolog.
Jak się podoba?
Jeśli ktoś to w ogóle czyta to za niedługo pojawi się pierwszy rozdział
CZYTASZ
One Reason | RANDY | RoadTrip |
FanfictionPięciu chłopaków tworzy zespół RoadTrip. Rye od dawna jest zakochany w swoim najlepszym przyjacielu Andy'm. Czy Andy odwzajemnia uczucie? Czy przeciwieństwo losu jest w stanie zmienić ich życie? Czy tragedia jaka ich spotka rozdzieli ich na zawsze? ...