Pov. Andy
Pracowałem nad piosenką dla Rye'a tylko dla niego. Napisałem ją 3 dni temu. Słowa nigdy nie przychodziły mi z taką łatwością jak podczas pisania tej piosenki. Wszytko co do niego czuje I o nim myślę. Chciałbym mu powiedzieć jak bardzo go kocham, ale nie potrafię obrać tego w odpowiednie słowa. Nie ma takich słów które wyrażają moja miłość do Ryan'a. Więc napisałem piosenkę. Muzyka zawsze potrafi wyrazić coś więcej, przynajmniej ja tak sądzę. Mam nadzieję że mu się spodoba. Muzykę mam przygotowaną. Będę grał na gitarze. Ale ta piosenka nie jest jedyną rzeczą którą chcę mu dać. Pracuje nad czymś więcej niż jedną piosenką I napisałem więcej niż jedną piosenkę dla Rye'a. Ten sekret właśnie wychodzi na jaw.
.
.
.
.
.
.
Pracuje nad albumem dla Rye'a
Jego tytuł to ONE REASON( jeden powód)
Pierwsza piosenka jaką dla niego napisałem nosi ten sam tytuł dlatego też nazwałem tak album.Oto słowa piosenki ONE REASON
I'm walking throught this world. All alone
I'm wondering what my Life could be without you
No ideas in my Head
I'm so lonely when you're gone
I hate this moment
I have ONE REASON of smile, of life
I Have ONE REASON why I'm still there
I have ONE REASON and I can say it's only one person, and it's you Ryan
One Day I was so upset
I was searched for something
Something that can make me happy
This one day could change my life and you are reason why I'm happy
I have ONE REASON...
Don't leave me
Just Love me
Enough is your smile
Look in your eyes
Just stay with me
And I can be
Still There
So alive ( high note)
I have ONE REASON...
And you know why
I Love you ForeverFor Rye Beaumont
From your Andy FowlerPiosenka nie jest długa ani jakoś wybitnie idealna. To są słowa które płyną prosto z mojego serca. Kolejną piosenka z mojego albumu jest piosenka WITH YOU, ale nie napiszę słów bo jest jeszcze nie skończona.
Oto początkowa lista piosenek. Jak na razie jest ich 7
1. ONE REASON
2. With you
3. Make my tears disappear
4. Don't leave me
5. Goodbye
6. I will never forget you
7. Sense of lifePiosenek będzie więcej I to jest pewne. Planuje jeszcze jedną ważną rzecz. Chcę się mu oświadczyć. Jednak nie wiem czy to nie za wcześnie, nieraz myślałem o tym jako prezent na jego urodziny. No i byłoby słodko.
Chcę mu powiedzieć o tej piosence ale zachować jako niespodziankę resztę moich dzieł I planów.
Idę do Rye'a. Aha no I jeszcze jedno. Jak byłem sam w domu nabrałem ONE REASON jako singiel I poprosiłem Alex'a o obróbkę. Jedno i najważniejsze już gotowe. Postaram się nad tym albumem najbardziej jak mogę I najdyskretniej jak się da.
- Rye! Mam coś dla Ciebie
- Co takiego?
- To niespodzianka. Powiem Ci, ale dostaniesz w swoim czasie
- Oj no Andy
- Napisałem dla Ciebie piosenkę
Wtedy Rye się zdziwił I w jego oczach zobaczyłem coś czego jeszcze nie widziałem. Łza szczęścia zmieszana ze wzruszeniem. To jak on zareaguje jak ją usłyszy?
- Rye. Ty...Ty płaczesz?
- Nie. Skąd...po prostu nie wierzę. Pisanie piosenek nie jest łatwe. Czym sobie zasłużyłem?
- Zasłużyłeś tym Że po prostu jesteś. A co do trudności to nie było trudno jeśli pisze o tym co czuję I to co myślę. Ona jest skończona, ale dostaniesz w swoim czasie jak już wspominałem. - pocałowałem go w policzek I wyszedłem z pokoju udając się do mojego pokoju pisząc kolejną piosenkę.Pov. Rye
No nie powiem Andyś mnie zaskoczył tym bardziej że ja też napisałem mu piosenkę. Tytuł to PRECIOUS ANGEL. Nie skończyłem jej jeszcze mam tylko początek. Który mi się nie podoba. Andy jest bardziej utalentowany ode mnie. Jest niesamowity. Dlatego napisałem właśnie tą piosenkę aby mu to jakby uświadomić.
Jest tak miłą osobą o złotym sercu i delikatnej duszy. Jego uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie. Kiedy jest blisko myślę tylko o nim i nic innego się liczy. Czuje jakby cały świat zatrzymał się dla nas kiedy jesteśmy razem. Moje serce bije dla Andiego I nie potrafię sobie wyobrazić jak mogłoby wyglądać moje życie bez niego. Boję się co by się stało jakbym go stracił. Nie chcę nawet o tym myśleć. Kocham go I oddam wszystko I zrobię wszystko aby go uszczęśliwić.
Nigdy w życiu na nikim mi tak nie zależało jak na Andim.
Nie mogę się skupić w tym momencie. Andy napisał piosenkę...dla mnie.
Na samą myśl łzy cisną mi się do oczu a ja próbuje je powstrzymać I się nie rozklejać. Chcę już ją usłyszeć gdy nagle słyszę dźwięki gitary z pokoju Andiego po czym jego piękny głos. Śpiewa słowaI want to spend rest of my life only with youuuu...
I want to share my dreams only with you...Nie znam tego utworu. Czy to kolejna piosenka którą napisał?
Wszedłem do pomieszczenia
- Rye! Nie strasz!
- Przepraszam. Andy co przed chwilą śpiewałeś? To było...piękne i niesamowite
- N-naprawdę? To była piosenka którą napisałem wczoraj, ale tylko początek. Reszty nie ma, a jak będzie to nie usłyszysz bo tą też jest dla Ciebie i jest niespodzianką. Muszę Ci powiedzieć że czeka Cię jeszcze wiele niespodzianek oprócz tych piosenek. - powiedział Andy patrząc mi w oczy.
Nic nie odpowiadając ująłem jego twarz i złożyłem krótki przepełniony miłością pocałunek na jego ustach po czym go przytuliłem szepcząc
- Kocham Cię Andy i zawsze będę. Już na zawsze...❤Mega Randy rozdział i chyba najdłuższy jak do tej pory.
UWAGA!
Piosenka której słowa napisałam jest piosenka mojego autorstwa. Ona nie istnieje tak naprawdę. Ja ją sama napisałam więc wszelkie prawa autorskie I kopiowanie zabronione. Reszta piosenek też jest mojego autorstwa. Słowa przedstawie w kolejnych rozdziałach. Koniecznie dajcie znać co myślicie o tym rozdziale bo się napracowałam pisząc go tak samo jak tą piosenkę. Jeśli ktoś nie są bardzo ogarnia angielski to można pisać na priv. Wyśle tłumaczenie 🙂
To by było na tyle
Do następnego
Pa 😘
CZYTASZ
One Reason | RANDY | RoadTrip |
FanfictionPięciu chłopaków tworzy zespół RoadTrip. Rye od dawna jest zakochany w swoim najlepszym przyjacielu Andy'm. Czy Andy odwzajemnia uczucie? Czy przeciwieństwo losu jest w stanie zmienić ich życie? Czy tragedia jaka ich spotka rozdzieli ich na zawsze? ...