•Caputolul 12•

3.8K 228 6
                                    

                        Haide,Ville.

-Contează?
Oftează. Ce? Iar am greșit?
-A da,imi cer scuze domnule pentru cum m-am purtat ieri. Acum pot să plec?
-Crezi ca așteptam scuze de la tine?!
Începe să ridice tonul,ăsta nu e semn bun.
-Ăm...nu?
-Normal că nu!
-Atunci ce aștepți? Să îți vorbesc politicos? Așa voi face,vă promit.
Accentuez ultimele două cuvinte.
-Știi ce? Da,asta e exact ceea ce așteptam. Și de acum,vei face tot ce vreau eu,nu ce îți spune Monica,ai înțeles?
-Da,domnule.
Mă întorc pentru a merge în camera mea,prosoapele pot aștepta. Însă,mă prinde de mână și mă întoarce spre el.
-Ți-am spus că poți pleca?
-Îmi pare rău,domnule.
-Acum,vei curăța toate băile și camerele de la etajul 3. Din cauză că este deja 19:07,nu îți mai dau altceva de lucru. Mâine la prima oră urci în biroul meu să îți spun ce ai de făcut,înțeles,Ville?
-Am înțeles.
Și pleacă. Argh! E atât de.... nu am cuvinte.
Merg spre debara pentru a îmi lua toate lucrurile de care am nevoie,va trebuii să termin până la ora mesei. Am timp în două ore să termin tot,sper.

*
Este deja 21:16. Voi întârzia puțin la masă,dar am terminat. Sunt extenuată. Îmi duc ,,uneltele" la locul lor,mă spăl pe mâini apoi merg la masă. Personalul aproape terminase de mâncat,mă pun lângă mama și mănânc ce a mai rămas.
După te termin de mâncat,merg în camera mea să mă culc,daca acum mi-a dat atât de mult de lucru,atunci maine ce îmi va da? Hotărăsc să uit de probleme pentru scurt timp,și adorm.

*

-Scumpo,să mă suni dacă întâmpini probleme! Ușă camerei mele este defectă,așa că astăzi vor fii acolo oameni să o repare,să nu te duci să îți faci baie astăzi.
-Da,mamă. Să te distrezi!
Și pleacă . În scurt timp,rochia ei albastră nu se mai vede așa că intru în hotel. Acum trebuie urc la el,dea bea aștept să văd ce voi face astăzi.
Apăs butonul 55 și aștept să urce. Durează ceva de obicei dar acum mi se pare că urcă de trei ori mai repede.
Ies din lift mergând mai încet ca niciodată iar când ajung în dreptul ușii stau puțin până bat,dar apoi mă gândesc că vă fii furios așa că nu mai stau pe gânduri.
-Intră.
Stătea cu niște foi pe birou fiind atent la ele și semnând,nici nu observă cine a intrat.
-Te pot ajuta cu ceva?
-Ăm..ați spus să fiu aici la prima oră a dimineții.
Îmi recunoaște vocea și își închide toate dosarele uitându-se la mine.
-Ville. Ai dreptate. Măcar ești punctuală.
Serios?
-Astăzi vreau să cureți întreaga bucătărie,sub supravegherea mea pentru a-ți face treaba bine,apoi apartamentul meu.
Întreaga bucătărie? E uriașă!
-Singură voi face toate astea?
-Normal că nu. Te vor ajuta prietenele tale,mopul și cârpa.
Ce încrezut ești. Ți-aș trage o palmă de toată frumusețea.
-Aveți dreptate.
-Nu te deranjează ceea ce am spus?
-Nu.
-Să mergem.
Iese primul din birou cu mine în spatele lui,chiar nu vreau să curăț bucătăria singură însă se pare că nu am de ales.
În lift nu sunt multe persoane,iar el privește tot în față la un punct fix. Mă uit cu coada ochiului la el din când în când dar nu primesc nimic înapoi. Ajungem în bucătărie iar Kol îi dă afară pe toți cei care se aflau acolo. Bucătarul avea o oală extrem de mare pe aragaz. Stă rezemat pe un perete și se uită la mine,asta înseamnă că ar trebuii să mă apuc de curățenie. Bag totul în frigider/dulap apoi mătur. După aceea spăl vasele și șterg dulapurile. Când mă uit la ceas văd că au trecut două ore de când am început. Și încă nu am terminat. Nici pe aproape.
-Mai repede.
-Mă mișc cât pot de repede.
Spăl pe jos,având grijă să îi se vadă reflexia în gresie,atât de curată vreau să fie.
După ce spăl pe jos încerc să iau oala pentru a o băga în frigider. Pun mâna pe ea și încerc să o ridic,însă Kol începe să țipe la mine.
-Ce crezi că faci?
-Încerc să iau oala. Ce ți se pare că fac?
-La cât de mare e oala aia,vrei să o iei de una singură?
-Ăm..nu.
Vine spre mine și îmi ia oala din mâini dând-o jos de pe aragaz însă nu îl las să o ia singur așa că pun și eu mâinile pe ea.
-Ville,ia-ți mâinile.
-Te ajut.
-Ville,ce nu înțelegi?
Trage puțin de ea însă trag și eu,iar în acel moment alunecăm amândoi,oala răsturnându-se peste noi.
Acum suntem plini de mâncare.
-Ville,ești bine?
Spune ridicându-se. 
-Da,tu?
-Sunt bine.
Ma ajută să mă ridic și începe.
-Ce a fost în capul tău? Credeai că am nevoie de ajutor? Dacă aveam,ceream. Dar nu,domnișoara trebuie să fie peste tot unde nu trebuie și să facă tot ce nu trebuie.
Cât țipa la mine începe să usture mâna. Când uit văd m-am tăiat,se pare că oala avea la gură o spărtură pe care nu am vazut-o.
-Ah...
Mă încrunt la vederea rănii.
-Te-ai tăiat?
-Puțin.
-Haide să ne facem un duș și apoi te ajut să cureți rana.
-Mă descurc,mă duc la mama să îmi fac... Nu,nu mă duc. I se repară ușă iar dușul meu e stricat. Poate pot face la Mirabella.
-Din cauza mea te-ai tăiat și te-ai murdărit. Așa mă revanșez.
-Nu știu ce să spun.
-Haide,Ville.









Mulțumesc pentru voturi și păreri!!!

KolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum