His Roommate • kth
13A/N:
Saya tahu korang pakat-pakat Jungshook baca bab sebelum ni. Takpe. Rileks. Diorang gay jadian ja. Nanti sedar diri lah tu.
----"Ommaaaa, appaaaa. Ada orang nak rampas kesucian bibir Jae Yoong!"jerit Jae Yoon dengan sepenuh hati.
Dia tidak ingin anak Jeon nodai bibirnya pula. Cukup lah ciuman pertamanya sudah dirasmikan oleh Putera Kim.
Jae Yoon sangat berharap ciuman keduanya tidak dirampas oleh Putera Jeon. Ingat bibirnya ini percuma je ke?
Lagipun dua orang makhluk itu masih menganggap dia adalah seorang lelaki. Jae Yoon enggan perasaan kedua-dua orang lelaki itu menjadi kacau bilau.
Anak Jeon itu mengendahkan jeritan nyaring Min Jae Yoong. Bibirnya terus didekatkan begitu rapat. Hampir dua sentimeter bibir mereka hendak bertemu, Jae Yoon menutup matanya.
Oh, dia sudah pasrah nampaknya.
---
Setelah menutup mata, aku nantikan saat-saat bibir lelaki itu menodai kesucian bibirku.Tapi, tiada apa-apa perkara aneh yang berlaku. Bibirku ditekup oleh tapak tangan seseorang.
Sepantas yang mungkin aku jegilkan anak mata untuk melihat gerangan orang yang menekup mulutku.
---
"Aku suruh kau usik Jae Yoong. Bukan sampai nak cium mulut budak ni. Lahanot kau Jengkuk. Kanda panas hati tahu? Ambik kau!"bebel Seokjin.
Eh, sekejap. Dari mana datang si Seokjin ni?
Lelaki yang berbahu lebar bersama senyuman nakal di bibir itu membebel kepada Jungkook.
Tangannya yang memegang kipas berwarna merah jambu pudar dihalakan ke arah lelaki malang itu.
Dengan sekali hayunan maut, belakang kepala Jungkook menjadi mangsa libasan kipas Seokjin.
"A-ah, sakitlah hyung. Jungkook gurau je. Mana bercantum pun mulut kami berdua."protes putera raja itu.
Seokjin menepuk bahu Min Jae Yoon. Tangannya yang satu lagi sibuk menarik telinga Jeon Jungkook.
---
"Kanda minta diri dulu. Maafkan jenaka kasar kanda dan Putera Jeon ya? Sebentar lagi kita jumpa di bilik mandian Yongtaneul."
YOU ARE READING
[C]His Roommate | KTH
FanfictionDemi si dingin Kim Taehyung, Jae Yoon sanggup redah segala cabaran. Photo [Using For Cover]: Afi @baeknob Siri His Roommate (Preview sahaja) 1) His Roommate 1 2) His Roommate 2 3) His Roommate 3 Ranking: #3 in fanfiction (18/6/2019) #1 in fanfictio...