🚻23

5.4K 991 373
                                    

His Roommate | kth

23

A/N:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N:

Wajah Jelitawan Jung Jae Kyung kesayangan korang. Ada apa-apa pesanan untuk dia sebelum Jae Kyung menghanat lagi dalam bab ini?

💞💞💞💞💞

Satu ciuman di dahi menyedarkan aku daripada nikmat kasih sementara yang dicipta oleh Kim Taehyung.

Wajahnya bertukar warna merah. Bibir seksi lelaki itu yang sedang menyedut nafas dengan tenang membuatkan hati aku menjadi tidak stabil degupannya.

"Jomlah. Aku hantar kau balik bilik kau dulu, Min Jae Yoong."bisik Taehyung sebelum tubuhku ditarik ke dalam pelukannya yang hangat.

"Baiklah,jika itu yang kau katakan Putera Kim. Marilah kita bergerak dulu."balasku. Pelukan erat itu dirungkaikan perlahan. Taehyung sempat berdehem kepada aku.

"Berpisah sekejap sahaja. Esok malam k-kita bertemu lagi ya. Aku tunggu kau di tasik. Boleh kan sayang?"soal Taehyung.

Sebelum kami melangkah keluar daripada bilik bacaan itu, bibir Taehyung mengucup pantas bibirku. Senyuman bahagia terpamer jelas di wajah kami berdua.

"Mari. Aku hantar kau balik ke bilik kau. Jangan mesra sangat dengan adik aku si Jeon tu ya? Ingat pesan aku."

Aku menganggukkan kepala tanda faham. Mataku mencuri pandang wajah tampan milik Putera Kim.

Tiada definisi jelas untuk menggambarkan betapa sempurnanya wajah lelaki ini.

Bibir aku menguntum senyuman kecil. Aku berharap semua ini tidak akan berakhir dengan begitu sadis.

Maafkan aku, Kim Taehyung kerana aku masih degil untuk menyimpan rahsia gelap aku ini.

Kau berhak tahu. Tetapi, bukan untuk waktu ini.

---

Keesokkan harinya

Cik Muda Jung Jae Kyung mengoleskan pewarna bibir merah pekat itu. Matanya setia memerhati kelibat dayang-dayang yang sedang sibuk merapikan gaya rambutnya itu.

Seorang lelaki misteri yang bertugas sebagai pelaksana rancangan gila Jae Kyung selesai membisikkan sesuatu ke telinga Jae Kyung.

"Aku suka rancangan ini. Aku nak kau pastikan Putera Kim datang tepat pada masanya. Uruskan si Jeon tu. Dialah yang boleh jadi punca utama Putera Kim bencikan Jae Yoon."arah Jae Kyung.

[C]His Roommate | KTHWhere stories live. Discover now