24

316 44 7
                                    

vote&comment🎉

          habis kepala mereka terhantuk ke depan.

"kenapa woi ?" tempik Maira.

"tah. rasa cam ada orang lalu tadi." jawab Adrien yang menekan pedal brek secara mengejut tadi.

masuk sahaja di pekarangan itu, mata TM terbeliak. seriously funfair ada kat tengah-tengah hutan nih ?! ramai orang pulak tu. hambar.

"macamana korang tahu tempat ni dowh ?" seranak Jiha.

"korang ingat, korang je hebat ?" sinis Haikal.

TM tersentak.
hebat ? wow ya ke ?

"buat apa bawak kitorang datang sini ?" soal El serius.

"lepak je" jawab Aryan ringkas.

"kau gila ke ??!" marah Hanis. dia terus keluar dari kereta itu sejurus Adrien menghentikan kereta.
Aryan tersenyum nipis melihat gadis bertudung itu.

"wahh.." bisik TM teruja apabila mereka keluar dari kereta.
baru nampak funfair jelas gila, sumpah lawa !
tempat macamni, memang agak asing bagi The Troublemakers untuk datang berseronok.

baru nampak funfair jelas gila, sumpah lawa !tempat macamni, memang agak asing bagi The Troublemakers untuk datang berseronok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"aku tahu korang bukan yang jenis datang tempat-tempat macam ni. selalunya pegi dekat tempat yang sunyi, takde orang, like hutan and etc kan ? so kitorang nak korang rasa secebis perasaan tenang, bukannya dendam. hidup untuk membunuh." sindir Raey sebelum tersengih.

'kitorang takkan membunuh tanpa sebab.' bantah Resy dalam hati. dia sudah menggenggam penumbuk.

"mengarahkan pembunuhan juga satu kesalahan." kata Raey lagi.

'whatthe ?' Resy sudah menyentak.

"dah jangan gaduh ler. ni funfair, bukan fightfair." perli Harrieq, dia menjadi halangan untuk mereka berperang mulut dengan tangan yang acah-acah gusti.

'kang korang yang aku bunuh.' bisik TM.

TM dan HP tiba di hadapan Ferris wheel setelah 2 minit berjalan. Ferris Wheel yang sangat tinggi itu membuatkan kepala mereka semua mendongak memandang atas.
Jiha ingin menarik tangan Bella, tapi ada seseorang menghalang.

"this is only acommodate two people per seat." kata Haikal, tenang.

"Ferris wheel ni just for partner." ujar pakcik muda yang menjaga di kawasan itu.

lāst mïssïon Where stories live. Discover now