vote&comment🎉
kreeekkk
pintu dikuak perlahan.
"aku bau manusia. HAHAHAHAHA" ujar seseorang itu mendatar.
TM yang menyorok di belakang sofa membeliakkan mata.
"vampire ke sial ?" bisik El perlahan.
"shhh senyaplah siot" marah Eyna supaya diam.
"ready with your gun." kata Hanis memberi arahan.
"lawa jugak rumah bos ni, betul tak Jendul ?" kata Hakim dengan cara jalannya seperti bos. rakannya, Jendul hanya mengangguk.
"kenapa suara tu macam familiar ?" seranah Afia dalam nada berbisik.
dia menjengukkan kepalanya sedikit dan kelihatan Hakim dan beberapa samseng yang lain turut berada di situ.
"hakim ?! dia buat apa kat sini ?" terus gadis itu menengking kuat.
TM mengetap bibir setelah bayang-bayang Hakim muncul di sebelah Afia."well well well ada manusia lain ye kat sini ?" ujar Hakim penuh sinis.
TM segera berdiri. tangan terletak elok dalam poket hoodie.
"kau buat ape hah kat sini ?!" Bella memerhati konco-konco itu atas bawah. senyuman yang sukar ditafsir terukir pada bibir gadis berambut ponytail paras dada itu apabila anak mata gadis itu tertancap pada van yang sangat dikenalinya di luar rumah.
"so this is your job yaa ?" tanya Bella lagi.
"oh kau yang cuba nak langgar kitorang ?!" mata Jiha berapi. pantas dia meluru ke arah Hakim dengan niat ingin menumbuk muka tambi itu pada masa yang sama, Hakim turut menghalakan parangnya yang setajam duri ke arah Jiha.
serta merta kaki Jiha terhenti.
kalau dia bergerak, memang dah kena pancung."kau fikir kau berkuasa lah sekarang ? go rid bebeh." bentak Maira sebelum menyepak kasar leher Hakim dalam masa satu saat. parangnya tadi terjatuh.
"grrrrr" Hakim memandang tajam gadis-gadis di depannya. leher digerak ke tepi seperti seorang samseng. bunyi tulangnya pula agak menggerunkan.
'HP : yang penting jangan apa-apakan diorang.' pesanan itu tiba-tiba muncul di fikiran Hakim. ah lantak lah !
"fu*koff, come on." cabar Resy.
"but no weapon." sambungnya lagi. tangan digerak-gerakkan dalam isyarat memanggil.
"pahal ? takut ?" soal Hakim dengan mata yang memandang Resy. dia segera berdiri dan mengepakkan tulang tangannya.
"fine. that's what you want."
TM tersenyum senget.konco-konco lain di belakang Hakim memulakan aksi. mereka terus menyerang gadis-gadis itu di dalam rumah HP.
YOU ARE READING
lāst mïssïon
Romansa[ C O M P L E T E D ] are you dare enough to break the rules ? sweet as sugar, cold as ice, hurt us once, we'll break you twice. ___________________________________ jangan harap 'benda' tu jatuh kat tangan korang - TD warn : a mafia, they can take...