26

224 41 4
                                    

vote&comment🎉
gadis_blur16


"Finally , habes jugak ! " sorak El keriangan . Sapa je tak happy ? Balik sekolah kot and cuti seminggu ! Memang happy gile ah !

" I miss my pillow . My bed "

"I want food right now "

"I want PUBG "

"Mood korea aku on sekarang doe"

"Novel always number one "

"Racing doe petang ni . Pergh padu"

"Mood shopping aku on doe "

"Aku follow kau erk "

Muka masing memang serious happy gile . Semua sudah memikirkan aktiviti untuk petang ni .

Baru sahaja kaki mahu melangkah keluar daripada kelas , ada suara yang memanggil atau lebih tepat menyindir .

" Tak sangka , dah jadi orang tua do . Baru semalam kot cakap " sindir Danial .

" Hari ni ke start ? Ingatkan tahun depan " ujar Far , selamba .

" Memang tak ah nak jumpa korang tahun depan . Tak nak aku " sindir Haikal pula .

"Kitaorang berkali - berkali tak nak jumpa korang . Tak nak petang ni, Busy ah " balas Jiha , selamba .

"Busy apa ? nak bed , nak food , nak PUBG , korea , novel , racing , shopping what else , huh ? It is important ? " sindir Aryan dengan muka sinis .

"Important terokss , berok ! " jawab Hanis , bersahaja . Mata masih memandang handphone di tangan .

Air muka Aryan berubah . Berok dia panggil aku ?!

" Not this evening . Study " kata Adrien dengan nada mendatar .

" Bored life . Korang fikir kitaorang stupid ke apa sia ? " soal Maira tak puas hati .

" Nope . But maybe dengan cara ni boleh korang tak buat kerja - kerja yang langsung tak sesuai dengan korang tu . Pandai pelajaran tapi tak pandai fikir benda tu buruk ke tidak . Itulah korang " komen Raey , bersahaja .

" Siyes cari pasal dowh mamat - mamat ni ! " ujar Resy tanpa nada . Dia menjeling menyampah . Poyo betul !

"Kalau kitaorang tak nak ? " soal Afia dengan kening terangkat .

" Simple . Punishment " jawab Zack ringkas dengan senyuman penuh makna .

" Kalau kitaorang follow korang , apa kitaorang dapat ? " soal Eyna pula .

" Apa yang korang nak " jawab Harrieq dengan tangan diseluk ke dalam poket .

"Itu pon kalau korang baik dengan kitaorang lah " tambah Azrieq dengan senyuman senget .

lāst mïssïon Where stories live. Discover now