voteandcomment🎉
"it's okay just a small matter. relax guys." ujar Bella bangga dengan sapu tangan adiknya tadi.
"aish hotak kau. bende 'memalukan', kitorang yang malu." tegas Eyna sebelum mahu berbaring di sofa.
pada masa yang sama, Jiha duduk di atas sofa tersebut menyebabkan kakinya ditimpa, Eyna meraung kesakitan.
"sakitlaaaa gila babun bodo bengap sengal" marah gadis kecil itu.
"ha lagi lagi ?" sengaja Jiha memerli.
"kau senyap ah" Eyna menarik rambut milik Jiha sehingga kedua-dua gadis itu berperang.
"aku tengok kau ni dari tadii bosan je weh. asal ?" tanya El mendatar kepada Maira yang dari tadi berangan. Eyna dan Jiha dibiarkan.
"pasal study" balas Maira ringkas.
"oh pasal tu, aku rasa dorang gila kot." sampuk El yang baru melangkah ke ruang tamu.
Maira mengeluh.
"semata weh pegi Kedah just for studying ? huh. pastu ade sawah padi je ? aku tak belajar nanti sebab aku nak tengok sawah padi." rengek Afia sambil tertawa kecil.
"ye do. alaaa last racing duh petang ni !" rengek Resy pula.
"yeeeedoooooo" balas Bella.
"annoying siot si hell guardian tu." tambah Jiha geram. bantal di atas ribanya diramas sebelum dibaling ke arah Hanis yang sedang mengelamun.
"woah ! pahal kau ?!" marah gadis itu.
"Aryan sengal partner kau la punya pasal dowh." tengking Afia kuat.
"heh, partner in crime babe." Hanis tersenyum senget.
"akuu.." ayat Resy tergantung
tatkala semua sudah fokus ke arahnya."aku.."
"aku.. taknak join boleh ?"
"sakai. aku pikir apa lah tadi." Maira menepuk dahinya.
"ingat, you'll get punishment soon." pesan El.
"hek eleh macamla tak biasa kena. bukannya kena suicide pun kann ?" tebak Resy lagi.
"pape je la. sebab tu arahan pengetua." rungut gadis disebelah Resy, iaitu Far.
"siyes aku pun tak bole pegi." tutur Resy sebelum mata dipejamkan dan kepala dihempas kuat pada sofa.
"aku rasa aku pun sama." Afia bersuara.
"asal ?" tanya El sambil kepalanya diusap satu kali. pening dengan hal tersebut.
memang kalau diikutkan, setiap hari mereka ditimpa dengan pelbagai masalah. sudah menjadi rutin untuk mereka menyelesaikan masalah itu dengan segera walaupun setiap kali diselesaikan, masalah baru akan datang.
YOU ARE READING
lāst mïssïon
Romance[ C O M P L E T E D ] are you dare enough to break the rules ? sweet as sugar, cold as ice, hurt us once, we'll break you twice. ___________________________________ jangan harap 'benda' tu jatuh kat tangan korang - TD warn : a mafia, they can take...